Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik durf niet goed meer weg te gaan, zeker niet als ik niet binnen afzienbare tijd terug op stal kan zijn. Vind het heel erg jammer, had er keiveel zin in, maar heb sterk het gevoel om in de buurt van mijn paardjes te blijven.. Briesje gaat dit weekend onder de camera, uier is weer aan het werken.. Niet groter geworden als op de foto's die ik had geplaatst, maar ze zijn ineens wel donkerder roze geworden.

Ik ga ervan uit dat je mijn nummer hebt ontvangen, Lara.
xWildrose schreef:Ik heb een vraaagje! Wij hebben een pup van nu bijna 5 maanden. We nemen haar eig zoveel mogelijk mee. Het strand is voor ons echt flink stuk rijden dus daar gaan we daar nuet even heen. We zouden de hond dus heel graag meenemen. Ze blijft goed bij ons natuurlijk en is paarden gewend dus ik zie geen problemen. Nu mijn vraag. Heeft er iemand problemen mee als we de hond meenemen? Ze is heel lief en knap hoor haha.
als we allemaal een beetje opletten is het prima toch!
xWildrose schreef:Ik heb een vraaagje! Wij hebben een pup van nu bijna 5 maanden. We nemen haar eig zoveel mogelijk mee. Het strand is voor ons echt flink stuk rijden dus daar gaan we daar nuet even heen. We zouden de hond dus heel graag meenemen. Ze blijft goed bij ons natuurlijk en is paarden gewend dus ik zie geen problemen. Nu mijn vraag. Heeft er iemand problemen mee als we de hond meenemen? Ze is heel lief en knap hoor haha.
Cure kan prima met honden zo lang ze maar niet dicht bij haar achterbenen komen dan kan ze nog eens schrikken en een trap geven.