Laraax schreef:Je kan ook gewoon © Joey doen of iets in die richting
Ja ik maak er wat simpels van

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laraax schreef:Nathalie dat zijn de voorwaarden, als je je daar niet aan wilt of kan houden hoef je niet te komen
Het is een standaart, maar kan ook bijv 15 foto's, zolang ze op 800x600 incl klein right fijn
NathalietjeB schreef:Laraax schreef:Nathalie dat zijn de voorwaarden, als je je daar niet aan wilt of kan houden hoef je niet te komen
Het is een standaart, maar kan ook bijv 15 foto's, zolang ze op 800x600 incl klein right fijn
ik vind dat iedere fotograaf dat eerlijk gezegd voor zichzelf moet weten op wat voor iets je ze zet of t nou mijnalbum...of dat nou oypo is of gratis foto's met watermerk...dat moet iedere fotograaf zelf weten lijkt mij zo...
40 foto's vind ik nog meevallen
Yvttheid schreef:Marit volgens mij begrijp je Nathalie verkeerd. Ze gaat namelijk geen gratis foto's op groot formaat weg geven. Maar ze wil ook niet de webbestanden gratis weggeven. Dus bij haar moet er ook voor de webbestanden betaald worden. Ik vind dat dat eigen keus is.
Als iedereen zich maar aan de regel houd: geen gratis originele bestanden weggeven. Dan is het toch goed of niet?
Yvttheid schreef:Marit volgens mij begrijp je Nathalie verkeerd. Ze gaat namelijk geen gratis foto's op groot formaat weg geven. Maar ze wil ook niet de webbestanden gratis weggeven. Dus bij haar moet er ook voor de webbestanden betaald worden. Ik vind dat dat eigen keus is.
Als iedereen zich maar aan de regel houd: geen gratis originele bestanden weggeven. Dan is het toch goed of niet?
Bagheera_206 schreef:Ik heb al een Oypo-account, maar ik gebruik het niet.![]()
Ik vind dat de modellen er ook moeite voor doen, om te komen, de boel te poetsen en netjes te maken en in ruil daarvoor krijgen ze van mij gewoon gratis de verkleinde bestanden met watermerk die zij mogen gebruiken voor feestboek, twitsel, Bokt etc. Als men foto's zonder watermerk of groter wil kunnen ze nabesteld worden.
De ongeschreven regel op Bokt is dat je geen foto's op origineel formaat zonder watermerk gratis weg geeft. Dus hoe je dan je verkleinde bestanden aan levert op welke manier is aan ieder voor zich, maar vind het wel fair als een model de beschikking krijgt over klein aantal foto's die ze ook gewoon voor social media en Bokt kunnen gebruiken. Dat is ook alleen maar reclame voor de fotograaf.