Ooooh ik heb er zoo veel zin in !!
Helaas moet ik om 10voor8 al in de trein

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Ohhh dat is helemaal ideaal
Maar ik neem aan dat je dan via de Oude Apeldoornseweg gaat?
Dan kom je niet (helemaal) langs Hoenderloo.
Mocht je dat wel willen, dan is het 10 minuten langer.
Anoli schreef:Ik ga via de europaweg richting de cantharel en dan door naar ede via die 80km weg met die rotondes... (en die villa's)
Maar wil rustig even de afslag hoenderloo pakken hoor
Mayling27 schreef:Femke, Desiree en Libiris, Ik heb even zitten kijken met vervoer.. En het is best allemaal omrijden, maar wil het wel doen, als jullie ook een beetje mee helpen..
Libiris, is het mogelijk voor jou om naar (station) van Boxmeer te komen, dan kunnen we daar de N 272 pakken naar Gemert.
Femke, kun jij ergens naar de de straan "Zuid-om" N272 komen? Dat ik jou daar op pik, kunnen we vanuit daar doorrijden naar Best.
Desiree, kun jij naar de Ringweg 619 komen, zodat wij jou daar op kunnen pikken en meteen de A2 op kunnen rijden.
Dan hoef ik niet overal helemaal door het dorp en straatjes te rijden, wat alleen maar extra tijd kost en waardoor ik dan alleen maar nog eerder moet opstaan....
En Femke, jij had een tomtom of niet?
Edit: Libiris, of je kunt naar kruising van A59-A2 komen, maar weet niet of dat zin heeft...
Of... Femke en Desiree moeten zeggen, wij rijden wel samen.. En ik haal Libiris op.
(Is voor mij korter.. MAAR, ik had de vorige keer al beloofd dat ik jullie op kwam halen, dus mocht dat niet gaan, kom ik jullie gewoon halen).
_Femkee schreef:Mayling27 schreef:Femke, Desiree en Libiris, Ik heb even zitten kijken met vervoer.. En het is best allemaal omrijden, maar wil het wel doen, als jullie ook een beetje mee helpen..
Libiris, is het mogelijk voor jou om naar (station) van Boxmeer te komen, dan kunnen we daar de N 272 pakken naar Gemert.
Femke, kun jij ergens naar de de straan "Zuid-om" N272 komen? Dat ik jou daar op pik, kunnen we vanuit daar doorrijden naar Best.
Desiree, kun jij naar de Ringweg 619 komen, zodat wij jou daar op kunnen pikken en meteen de A2 op kunnen rijden.
Dan hoef ik niet overal helemaal door het dorp en straatjes te rijden, wat alleen maar extra tijd kost en waardoor ik dan alleen maar nog eerder moet opstaan....
En Femke, jij had een tomtom of niet?
Edit: Libiris, of je kunt naar kruising van A59-A2 komen, maar weet niet of dat zin heeft...
Of... Femke en Desiree moeten zeggen, wij rijden wel samen.. En ik haal Libiris op.
(Is voor mij korter.. MAAR, ik had de vorige keer al beloofd dat ik jullie op kwam halen, dus mocht dat niet gaan, kom ik jullie gewoon halen).
Ik heb een Tomtom jaIk zorg dat hij opgeladen is, want jij had toch geen contact daarvoor in je auto?
Ik heb ook even zitten kijken op googlemaps en zag inderdaad ook dat je enorm moet omrijden als je ons ophaalt.. Ik heb ook even zitten speculeren, Uden ligt bv. een half uurtje rijden van mij af, van Desiree af en van Boxmeer af, dus beetje middelpunt? Maar ik moet ook zeggen dat ik geen problemen ermee heb om naar Boxmeer te rijden, want dat is ook een half uurtje voor mij. Maar voor Desiree dan wel weer wat langer.. Ik weet niet of het iets is dat Desiree eerst naar mij komt en dat we dan samen richting Boxmeer gaan ofzo?
Mocht Desiree niet anders kunnen, zou het voor mij wel mogelijk zijn om richting Zuid-om N272 te komen, ga ik wel even uitvogelen waar er ergens een parkeerplek is of dat ik er met de fiets heen ga.
Desiree_1993 schreef:Heb je hem dan niet op het verkeerde scherpstelpunt staan?
Desiree_1993 schreef:Wat betreft zaterdag, ligt er een beetje aan waar ik heen moet komen?
Mayling27 schreef:Desiree_1993 schreef:Wat betreft zaterdag, ligt er een beetje aan waar ik heen moet komen?
Waar kun je heen komen? Zoals Femke aangaf, kan zij naar Boxmeer komen... Is het mogelijk voor jou om met haar naar boxmeer te komen? Dat we over de a73 doorrijden naar Groesbeek... Dan hoef ik ook niet zigzag nederland door![]()
Niet zo zeer qua benzine, maar meer qua tijd..... Dan hoef ik niet nog eerder op te staan, en ben ik niet nog heeel veel later thuis...
vivan schreef:Bagheera_206 schreef:En ik hoef dan dus maar 1 iemand op te halen vanaf station Driebergen-Zeist? nicoletjee geloof ik
NEeeeeeeee vergeet mij niet.