Denk dat dat wel te doen moet zijn toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chelle_dora schreef:Vind de verdeling op zich wel tofAlleen is het niet handiger om die groepsfoto wat eerder te doen? Ik weet bijvoorbeeld niet of ik het voor mekaar krijg om pony rustig te houden tijdens het rijden en dergelijke en moet ook nog een stuk terug dus wil eigenlijk voorstellen om die groepsfoto iets eerder in de planning te gooien zodat een ieder die niet kan/wil rijden vrij is om te vertrekken
Dit ook om de rust wat te behouden in de groep.. Er is denk ik niks zo frustrerend als paarden die gereden worden en dan paarden die zichzelf druk maken omdat ze niet mee doen..
Weet niet hoe anderen daar tegenover staan? Wil geen ongelukken veroorzaken

chelle_dora schreef:Ik denk dat een felle kleur wel leuk is Tess! Vind dat lichtblauwe ook wel erg leuk staan bij Joey!
Ik ga even mezelf herhalen.. Even met betrekking op de planning en de groepsfotochelle_dora schreef:Vind de verdeling op zich wel tofAlleen is het niet handiger om die groepsfoto wat eerder te doen? Ik weet bijvoorbeeld niet of ik het voor mekaar krijg om pony rustig te houden tijdens het rijden en dergelijke en moet ook nog een stuk terug dus wil eigenlijk voorstellen om die groepsfoto iets eerder in de planning te gooien zodat een ieder die niet kan/wil rijden vrij is om te vertrekken
Dit ook om de rust wat te behouden in de groep.. Er is denk ik niks zo frustrerend als paarden die gereden worden en dan paarden die zichzelf druk maken omdat ze niet mee doen..
Weet niet hoe anderen daar tegenover staan? Wil geen ongelukken veroorzaken