Jaa tuurlijk, tussen draadjes, alleen die werken wij weg
Xiuona ik vind 1 maand echt lang zat, het is zonde om je foto's zoveel nate bewerken, echt tijdverspilling, doe er 3 a 5 per paard en de rest normaal XD anders word je helemaal gek, heb ik gemerkt
Zo Beide paarden zijn gewassen en staan nu in de krulspelden! Zadels en hoofdstellen zijn opgepoetst. Ga verder niet scheren oid want dat staat echt van geen meter bij Tank en Yessie.
IloveAnoukje
Geplaatst: 14-09-12 19:12
Mn vader kan me in oud-vossemeer brengen Ellis! waar moet ik zijn om tien voor half tien?
Cimmy, is wel makkelijk, wat we stoppen tussendoor niet en ik zou het wel fijn vinden als ik zeker weet dat iedereen er is.Iets later mag natuurlijk ook, maar dan moet je wel even tegen me komen zeggen dat je er bent
Joy, ik stuur je een pbtje
Patty, dat hoeft ook helemaal niet haha, kun jij er iets eerder zijn om t paddock vast uit te zetten of niet?
Heb er ook keiveel zin in!!!! Heb m'n puppy van de week geprobeerd te knotten want was nog nooit gedaan hihi ik denk voor ik daar zondag aan wil beginnen en het word een fiasco maar hij was superbraaf!! Dus hij gaat in de knotten maar nu ben ik er nog niet aan uit wat ik verder moet doen, geen bandages , wel bandages en zoja welke kleur?? Wit staat hem erg gaaf maar is misschien zo flets op de hei??