Ik zag dat meer als een gekke bek/big smile. Als je liever hebt dat ik die weg haal doe ik dat, geen probleem.
LynnDenise schreef:King staat op het forum & op mijn FB pagina.Met 1 heeeeel charmante foto Hee die foto heb ik ook
Mooie foto's Lau, ik moet wel steeds lachen, je haalt de teugels weg, maar je ziet ze in de schaduw weer terug. Zonde he van die harde zon?
LynnDenise schreef:Mooie foto's Lau, ik moet wel steeds lachen, je haalt de teugels weg, maar je ziet ze in de schaduw weer terug. Zonde he van die harde zon?Oja hehe Valt me nu pas op! Zal er voortaan op letten
Prachtige plaatjes! Kan ik nog veel van leren ! Alle fotos zijn zo goed als af dus zet ze morgen (na mn eerste schooldag ) online!
Nu komt het water meer uit denk ik... misschien nog wat golfjes wegwerken langs de linkerkant en de rechterkant middenin... ik zeg het wel zo makkelijk, maar zelf prutsen is nog nooit zo mooi geworden als deze plaat hoor
Ik denk dat ik hem met horizon toch mooier vind, anders is het zo wit daar Nog eentje van King en dan stop ik er mee voor vandaag:
xhenkexspons schreef:Jammer, er staan nog geen enkele foto's van Sponge in het album :paww inderdaad Spons is de enige! Morgen komen die van mij er waarschijnlijk op