_Dune_ schreef:Ik heb ook even het weerbericht zitten te bekijken. Kans dat het 30 graden wordt en de zon regelmatig doorbreekt. De duinen worden ook wel de Brabantse Sahara genoemd, zodra de zon hier doorbreekt, wordt het gelijk een hele stuk warmer. 30 graden in de schaduw (daar wordt namelijk gemeten) betekent zomaar 40 graden in het zonnetje in de duinen. Ik stel voor om alles naar de ochtend te verplaatsen met een aangepast schema. Schaduw zul je niet veel hebben, en de plekken waar wel schaduw is, barst het zeer waarschijnlijk weer van de dazen.
Mij maakt het niet veel uit, ik ben binnen 20 minuten weer terug op stal. Maar de mensen die 's middags met de trailer moeten komen, dus ook in de hitte moeten rijden, zullen er een stuk meer last van hebben.
Dat doen we ook!

Killyenn schreef:We zijn op dit moment aan het inventariseren hoe en wat. Zijn er minder dan 8 modellen, dan houden we alleen een ochtendgroep. Bij 8 of meer gaan we naar een aangepast schema toe zodat we niet de hele dag bezig zijn. Het is dus nog heel even afwachten tot we van iedereen respons hebben

bluuhhh mag ik er een nachtje over denken? Laat ik het morgenochtend direct weten!
Ik heb een tinker die Connor heet.
. Iets teveel voor mn ADHD koppie