Fotomeeting paarden Drunense Duinen zaterdag 18 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 19:38

_Dune_ schreef:
Ik heb ook even het weerbericht zitten te bekijken. Kans dat het 30 graden wordt en de zon regelmatig doorbreekt. De duinen worden ook wel de Brabantse Sahara genoemd, zodra de zon hier doorbreekt, wordt het gelijk een hele stuk warmer. 30 graden in de schaduw (daar wordt namelijk gemeten) betekent zomaar 40 graden in het zonnetje in de duinen. Ik stel voor om alles naar de ochtend te verplaatsen met een aangepast schema. Schaduw zul je niet veel hebben, en de plekken waar wel schaduw is, barst het zeer waarschijnlijk weer van de dazen.
Mij maakt het niet veel uit, ik ben binnen 20 minuten weer terug op stal. Maar de mensen die 's middags met de trailer moeten komen, dus ook in de hitte moeten rijden, zullen er een stuk meer last van hebben.

Dat doen we ook! :D
Killyenn schreef:
We zijn op dit moment aan het inventariseren hoe en wat. Zijn er minder dan 8 modellen, dan houden we alleen een ochtendgroep. Bij 8 of meer gaan we naar een aangepast schema toe zodat we niet de hele dag bezig zijn. Het is dus nog heel even afwachten tot we van iedereen respons hebben :)

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Drunense Duinen zaterdag 18 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:38

Hoii ik zit dus heel erg te twijfelen. Rogan heeft het al erg snel warm en we moeten best een stuk met de trailer. Nu maakt de warmte me niet zo heel veel uit maar ik zit met het zweten, hij zweet namelijk snel en veel//

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:42

Blingh schreef:
Hoii ik zit dus heel erg te twijfelen. Rogan heeft het al erg snel warm en we moeten best een stuk met de trailer. Nu maakt de warmte me niet zo heel veel uit maar ik zit met het zweten, hij zweet namelijk snel en veel//

Jij kent het paardje als beste :). Als het jou niet verstandig lijkt is het misschien slimmer om het niet te doen, maar ik kan die keuze niet voor je maken.

Ik hoor het wel! Als ik van jou weet of je meegaat of niet kan ik de planning gaan maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:44

Desiree_1993 schreef:
Blingh schreef:

Jij kent het paardje als beste :). Als het jou niet verstandig lijkt is het misschien slimmer om het niet te doen, maar ik kan die keuze niet voor je maken.

Ik hoor het wel! Als ik van jou weet of je meegaat of niet kan ik de planning gaan maken :)

Een bezweet paard shooten lijkt me ook niet echt leuk :7 bluuhhh mag ik er een nachtje over denken? Laat ik het morgenochtend direct weten!

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:45

Blingh, als je 's ochtends vertrekt, zal het toch niet zo heel warm zijn? Althans, dat hoop ik maar haha!
Maar idd, jij kent je paard het beste, als je er geen goed gevoel over hebt, moet je het ook niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:46

_Dune_ schreef:
Blingh, als je 's ochtends vertrekt, zal het toch niet zo heel warm zijn? Althans, dat hoop ik maar haha!
Maar idd, jij kent je paard het beste, als je er geen goed gevoel over hebt, moet je het ook niet doen.

Hij staat nu al zeiknat op stal (vanochtend) en moeten we toch wel een stukkie in de trailer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:48

Kijk maar wat je wil, als jij gewoon wil komen is het prima en doen we gewoon foto's maken of je paard nou bezweet is of niet, maar als je het zelf fijner vindt om niet te komen: Er komen vast nog meerdere meetings!

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:48

Blingh schreef:
_Dune_ schreef:

Hij staat nu al zeiknat op stal (vanochtend) en moeten we toch wel een stukkie in de trailer

Hmmm... dat gaat lastig worden...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:18

En dikke kans dat met het mooie weer de parkeerplaats bomvol staat in de middag en je dus genoodzaakt bent om de trailer in de berm ipv op de parkeerplaats te zetten. Ik heb er geen problemen mee om eerder te beginnen, maar ik wacht graag even af welke modellen hebben bevestigd en hoeveel modellen uiteindelijk in de ochtend zullen gaan komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:20

Bagheera_206 schreef:
En dikke kans dat met het mooie weer de parkeerplaats bomvol staat in de middag en je dus genoodzaakt bent om de trailer in de berm ipv op de parkeerplaats te zetten. Ik heb er geen problemen mee om eerder te beginnen, maar ik wacht graag even af welke modellen hebben bevestigd en hoeveel modellen uiteindelijk in de ochtend zullen gaan komen.

Op dit moment heeft Rico, de fell pony, afgemeld en weet Blingh van tinker Rogan het nog niet zeker. De rest heeft gezegd gewoon te komen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-08-12 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:22

Desiree_1993 schreef:
Bagheera_206 schreef:

Op dit moment heeft Rico, de fell pony, afgemeld en weet Blingh van tinker Connor het nog niet zeker. De rest heeft gezegd gewoon te komen.

Ohhh. Dan valt het allemaal toch wel mee? Hoe laat gaat de zon op? _O-

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:23

Desiree_1993 schreef:
Bagheera_206 schreef:

Op dit moment heeft Rico, de fell pony, afgemeld en weet Blingh van tinker Connor het nog niet zeker. De rest heeft gezegd gewoon te komen.

Blingh heeft geen tinker die Connor heet :+ Ik heb een tinker die Connor heet.
Overigens gaat om 6:28 de zon op, heerlijk tijd om buiten te rijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:25

_Dune_ schreef:

O ja sorry, ik hou het ook allemaal niet meer bij :'). Iets teveel voor mn ADHD koppie :')

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:26

Ik ga jullie allen verblinden met mijn witte benen +:)+ , met dit weer toch echt wel een shortje aan, bruinen en fotograferen in 1.. :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:27

_Dune_ schreef:
Desiree_1993 schreef:

Ik ga doordeweeks om 0630u de deur uit dus wil zaterdag niet eerder dan 0630u de deur uit gaan als het kan. := Als ik Bibi op handig plek op moet halen en we ook langs Nina moeten rijden denk ik dat ik er vanaf mijn huis mss wel 2u over zal gaan doen. Dus dan niet eerder dan 0830u afspreken als het kan. :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:27

NinaCharlie schreef:
Ik ga jullie allen verblinden met mijn witte benen +:)+ , met dit weer toch echt wel een shortje aan, bruinen en fotograferen in 1.. :=

Als je ze maar insmeert. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:28

Bagheera_206 schreef:
Ik ga doordeweeks om 0630u de deur uit dus wil zaterdag niet eerder dan 0630u de deur uit gaan als het kan. := Als ik Bibi op handig plek op moet halen en we ook langs Nina moeten rijden denk ik dat ik er vanaf mijn huis mss wel 2u over zal gaan doen. Dus dan niet eerder dan 0830u afspreken als het kan. :=

Het zou dan worden om 9 uur afspreken en 9:30 starten denk ik. Alleen ik hoop dat ik dan al aan vergunningen kan komen, ik heb geen tijd om deze week van te voren nog op en neer te rijden :=.

Dus dat komt goed!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:29

_Dune_ schreef:
Desiree_1993 schreef:

Haha, dat zeker! Die tijd vind ik ook prima hoor ;) :))

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:30

Bagheera_206 schreef:
NinaCharlie schreef:

Als je ze maar insmeert. :P

yes sir! O:)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:30

Bagheera_206 schreef:

Ik heb een aantal keer voor 6 uur op mijn paard gezeten, weet je wel niet hoe mooi de duinen dan zijn? :D

Yes! ik heb een medestander in Nies gevonden!!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:31

Als jullie iig optijd goed de tijden doorgeven hoelaat jullie beginnen en eindigen! :)
Ik kan er pas na half 1 zijn en als het dan maar tot nog geen half 2 duurt is t beetje sund van mn tijd namelijk!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:32

_Dune_ schreef:
Bagheera_206 schreef:

Ik heb een aantal keer voor 6 uur op mijn paard gezeten, weet je wel niet hoe mooi de duinen dan zijn? :D

Yes! ik heb een medestander in Nies gevonden!!

zijn er dan ook geen dazen? dan ga ik dat serieus een keer doen :')
Weet alleen niet of ze er op stal zo blij mee zijn maar dan iets regelen met sleutel ofzo zodat ik de boel open kan gooien sochtends.

die van mij is er allergisch voor dus ik baaaaaal mezelf kapot dat ik met t seizoen niet de duinen in kan aangezien het vanaf stal gewoon op loop-afstand is voor ons.. en paard vind t zo heerlijk, maar niet als er beestjes zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:32

Queelens schreef:
Als jullie iig optijd goed de tijden doorgeven hoelaat jullie beginnen en eindigen! :)
Ik kan er pas na half 1 zijn en als het dan maar tot nog geen half 2 duurt is t beetje sund van mn tijd namelijk!

Ik denk dat het voor jou lastig gaat worden om te komen dan, sorry :(:)

Onze insteek is wel dat we voor die tijd klaar zijn.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:33

Queelens schreef:
zijn er dan ook geen dazen? dan ga ik dat serieus een keer doen :')
Weet alleen niet of ze er op stal zo blij mee zijn maar dan iets regelen met sleutel ofzo zodat ik de boel open kan gooien sochtends.

die van mij is er allergisch voor dus ik baaaaaal mezelf kapot dat ik met t seizoen niet de duinen in kan aangezien het vanaf stal gewoon op loop-afstand is voor ons.. en paard vind t zo heerlijk, maar niet als er beestjes zijn!

Om half 8 worden ze zo ongeveer wakker. Mugjes zijn geloof ik wel eerder wakker. Daarnaast kun je gebieden met veel dazen ook makkelijk omzeilen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:34

Begrijplijk maar voor halfuurtje ga ik indd niet komen kost me ook weer benzine en ben al zo'n arme student :')