Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela schreef:Verzetten is wel eerlijk tegenover Muurp, maar gaat ook betekenen dat mensen nu voor niets vrij hebben genomen, en dat het ook maar de vraag is wie er op de volgende meeting bij kunnen zijn. Eigenlijk krijg je dan weer een hele nieuwe meeting, omdat een nieuwe datum ook maakt dat er fotografen en/of modellen niet bij kunnen zijn. Het is heel vervelend dat Muurp er dan niet bij kan zijn, maar ik ben ook voorstander om het alsnog door te laten gaan...
Ik wil (en kan) die dag niet de hele dag aanwezig zijn, dus organiseren is voor mij helaas geen optie op de dag zelf. Voor de dag zelf wil ik echter graag helpen als dat nodig is.
EquiPhoto schreef:Angela schreef:Verzetten is wel eerlijk tegenover Muurp, maar gaat ook betekenen dat mensen nu voor niets vrij hebben genomen, en dat het ook maar de vraag is wie er op de volgende meeting bij kunnen zijn. Eigenlijk krijg je dan weer een hele nieuwe meeting, omdat een nieuwe datum ook maakt dat er fotografen en/of modellen niet bij kunnen zijn. Het is heel vervelend dat Muurp er dan niet bij kan zijn, maar ik ben ook voorstander om het alsnog door te laten gaan...
Ik wil (en kan) die dag niet de hele dag aanwezig zijn, dus organiseren is voor mij helaas geen optie op de dag zelf. Voor de dag zelf wil ik echter graag helpen als dat nodig is.
Helemaal mee eens.
Ook ik ben bereid te helpen waar nodig
Muurp schreef:Prima.
Madelon, zal ik alles wat ik heb naar jou opsturen?
Op zich staat alles in het topic hoor, heb niet veel meer info. Maar is wel makkelijker om het in bestanden te hebben.
En je hebt pb Steef!