Jullie hebben inderdaad ook weer geluk had met het weer, heerlijk Morgen heb ik een fotoshoot in Den Bosch, is de hele dag zon voorspeld, dus ook fijn.
Leuke foto's komen er btw langs! Blackfoto van een eland, gat in de markt Sharon? Hahaha en de zoekplaatjes zijn ook erg leuk
Ouwehands is inderdaad in Rhenen! Dierenpark Amersfoort is erg mooi voor fotografie vind ik zelf btw, Rhenen ben ik zelf nog nooit geweest, maar woon er inderdaad echt vlakbij.. achteraf dus de mogelijkheid tot warme chocolademelk en slagroom (gezien het straks herfst/winter/voorjaar niet echt warm is ) bij mij thuis
Als jullie verder willen kletsen over zaken die niet direct over de meeting gaan kunnen jullie daar een apart HK-topic voor aanmaken. Bij deze het verzoek om hier ontopic te blijven.
Oke, voor een eventueel volgende meeting dan Ik vind net in mijn agenda nog een kortingsbon voor Ouwehands in Rhenen, 50% korting voor max. 5 personen, geldig tot eind 2011.
haha ik heb geen kerstvakantie dus als het op een zaterdag is ga ik graag mee moet wel even kijken me ma heeft kaartjes gewonnen van burger zoo dus gaan daar ook nog keer heen maar wanneer I dont now
das hetzelfde. Ik stem liever voor Amersfoort Kan ik fietsen XD
Bagheera_206
Geplaatst: 05-11-11 23:22
Emmen is 13 november, maar denk dat ik niet mee ga.
Weekenden in kerstvakantie moet ik even kijken. Die komen misschien ongelukkig uit.
Waar woont Nikki dan vlakbij?
Amersfoort is ook goed. Dat wordt stemmen op 1 van de twee.
--- edit Als je perse in weekend wilt is het 17/18 of 24 december. Rest is Kerst en Oud&Nieuw. En anders maar weer een doordeweekse dag. Ik neem 2 weken vrij! Ik moet toch wat met mijn vrije dagen.