Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Ondanks alle afmeldingen hebben we toch een hele geslaagde dag gehad vind ik zelf!Ontzettend geluk met het weer, ik ga vanavond aan de foto's beginnen en hoop van iedereen vast wat te kunnen afleveren
Als alle modellen in een pb'tje hun mailadres naar mij zouden kunnen sturen kan ik de fotografen laten weten waar de foto's heen kunnen.
xMaxxiee schreef:
Hahaha, voor mij was het vanaf het begin afwachten of ik wel of niet mee zou kunnenMaar komt vast goed, heb nog nooit een meeting gehad waarbij er niet genoeg fotografen waren!
Ik vind het echt ontzettend onbeschoft dat je niet bent komen opdagen! Als je niet kan komen is dat al vervelend genoeg, laat het op z'n minst even weten! Het is dat er iemand wist dat jij vaker niet komt opdagen anders hadden we nog langer op je staan wachten. Bij mijn volgende meetings ben je ook niet meer welkom.
xMaxxiee schreef:Wil een van de reserve fotografen nog graag mee?
Ik wil namelijk graag afzeggen ivm ontzettende drukte. Mijn vriend heeft besloten net dit weekend te verhuizen en heeft daar eigenlijk hulp bij nodig. Daarnaast heb ik nog een berg aan schoolwerk die op me staat te wachten, maar wat ik met alle liefde al weken uitstel
Dus, mocht een van de reserve fotografen graag mee willen, dan is mijn plekje beschikbaar. Mochten jullie niemand kunnen vinden dan ga ik alsnog wel mee, vind het een beetje banketstaaf als jullie zaterdag klem komen te zitten met fotografen.
xMaxxiee schreef:Is er een andere fotograaf die mee wil? Of weet iemand nog een fotograaf die mee wil? Dan kan ik me afmelden namelijk
CastaMickey schreef:Je berichten zijn terug te zoeken, dat weet je? Want daar staat namelijk niet dat je je afmeldtWe hebben een hele leuke dag gehad, je hebt zeker wat gemist
xMaxxiee schreef:Wil een van de reserve fotografen nog graag mee?
Ik wil namelijk graag afzeggen ivm ontzettende drukte. Mijn vriend heeft besloten net dit weekend te verhuizen en heeft daar eigenlijk hulp bij nodig. Daarnaast heb ik nog een berg aan schoolwerk die op me staat te wachten, maar wat ik met alle liefde al weken uitstel
Dus, mocht een van de reserve fotografen graag mee willen, dan is mijn plekje beschikbaar. Mochten jullie niemand kunnen vinden dan ga ik alsnog wel mee, vind het een beetje banketstaaf als jullie zaterdag klem komen te zitten met fotografen.xMaxxiee schreef:Is er een andere fotograaf die mee wil? Of weet iemand nog een fotograaf die mee wil? Dan kan ik me afmelden namelijk