Fotomeeting Appelscha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkee94

Re: Fotomeeting Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:13

Als ik de weer berichten zie lijkt het mij ene kant verstandiger om andere datum te prikken ....

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:14

Ja als je kijkt naar die voorspelling regent het vooral vannacht en 's avonds. Valt voor mijn doen ook nog wel mee

Nynkee94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:20

Hoe ziet de locatie er dan uit na al die neerslag ?

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 13:29

Qua regen valt het misschien wel wat mee morgen. Maar de wind is voor mij het belangrijkste en die zal, volgens de voorspellingen, morgen duidelijk aanwezig zijn..

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 15:15

De locatie ziet er volgens mij nog goed uit. Ik woon in de buurt en het is daar nooit echt heel erg nat volgens mij.. Ik had vandaag ook een fotomeeting en het was prima te doen. ;)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:11

Op het radio weer, zeiden ze dat er niet veel veranderd morgen !
Maar ik woon in zorgvlied, dat ligt vlak bij appelscha en hier waait het niet, en is het wat bewolkt met af en toe zon ! {:}

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:29

Hier (half uurtje met de auto van Appelscha) waait het eigenlijk altijd meer (open vlakte, geen bos ;) ) en hier is het prima te doen, ze verwachten alleen vanavond en vannacht meer wind en buiige regen, morgen overdag beter en da morgenavond weer minder...
Ik weet niet hoe lang iedereen er over doet om in Appelscha te komen, want met de steeds veranderende berichten zou ik bijna zeggen dat we het gewoon door moeten laten gaan, tenzij het morgenochtend er erg slecht uitziet (ik moet uiterlijk kwart voor 9 gaan rijden met de trailer om er om kwart over te zijn, en dat is wat krap, mocht ik het niet kunnen vinden...(lijkt me stug, maar OK :P ), dus bv om 8 uur aangeven als het niet doorgaat? Maar ik weet niet of dit voor de anderen uit de ochtendgroep ook kan (Nynke94 rijd met mij mee, dus dat zijn 2 modellen ;) )

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:45

Kan iemand mij een kaartje geven waar we exact moeten zijn, want als ik het in de google maps type, dan kom in onder Appelscha uit en rechts van de weg bij de camping uit.

Moet je de weg Beatrixoord in?

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:45

8 uur is voor mij te laat. Dan zou ik al onderweg moeten zijn. Ik woon tegen harlingen aan en hier waait het altijd meer dan landinwaarts.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:48

DrawnHorse schreef:
Kan iemand mij een kaartje geven waar we exact moeten zijn, want als ik het in de google maps type, dan kom in onder Appelscha uit en rechts van de weg bij de camping uit.

Moet je de weg Beatrixoord in?

Bij camping de bosberg (?) Die kant moet je op, en dan is het als je vanaf de grote weg komt aan de linkerkant, en vanaf de kant van het centrum is het aan de rechterkant een soort lange oprijlaan daar moet je in.

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 17:05

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 17:12

Hoe laat vertrek jij bellehorses? Appelscha is bos en waait al een stuk minder dan hier (tussen leeuwarden en drachten), en hier zal het wel weer minder waaien dan bij jou ;)

Colaaa, vanuit drachten is het niet de eerste afslag appelscha, maar de 2e toch (bosberg)? en dan na de kruising/rotonde de eerste links (de bongerd?)?

(zorgde er nu iemand voor bewegwijzering?)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 17:19

Ik denk dat het morgen best door kan gaan. Vandaag was ook allemaal regen verwacht, niks van gekomen. Hier waait het ook niet echt hard ofzo. Maar naar mijn mening zou het best door kunnen gaan

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 17:42

Donja schreef:
Hoe laat vertrek jij bellehorses? Appelscha is bos en waait al een stuk minder dan hier (tussen leeuwarden en drachten), en hier zal het wel weer minder waaien dan bij jou ;)

Colaaa, vanuit drachten is het niet de eerste afslag appelscha, maar de 2e toch (bosberg)? en dan na de kruising/rotonde de eerste links (de bongerd?)?

(zorgde er nu iemand voor bewegwijzering?)

Ja klopt op dat rotondetje staat een soort wigwam achtig iets

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 17:58

Ik zou dan 07.45 vertrekken. 07.00 uur in de stallen om nog te voeren, auto inpakken en nog even poetsen

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 18:06

Als het hetzelfde weer is als dat het vandaag is kom ik zeker! Hoop niet dat de wind heel koud is, punk is geschoren namelijk hihi...

Het bos bij de bongerd he? Verzamelen we daar op de "parkeerplaats'?

Nynkee94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 18:35

Ik meld me voor morgen toch wel af .....

Heb hele drukke week achter de rug (horeca werk) en vandaag weer mega drukke dag en het breekt me toch op. (Hele december maand zal dat nog wel door gaan)

En omdat om de zondag dan me enige dag is om lekker uit te kunnen slapen kies ik daar nu toch maar voor.

Sorry :(

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 18:37

Volgens mij kan het prima doorgaan..
Ik heb even wat proberen aan te geven via een afbeelding.
Vanaf de N381 moet je langs de Roggeberg rijden, over de rotonde rechtdoor, en dan de eerste afslag aan de linkerkant. Dan rij je die straat uit en kom je op de parkeerplaats.
Afbeelding

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 18:39

Nynkee94 schreef:
Ik meld me voor morgen toch wel af .....

Heb hele drukke week achter de rug (horeca werk) en vandaag weer mega drukke dag en het breekt me toch op. (Hele december maand zal dat nog wel door gaan)

En omdat om de zondag dan me enige dag is om lekker uit te kunnen slapen kies ik daar nu toch maar voor.

Sorry :(

Begrijpelijk ! Als we nog eens een meeting organiseren ben je van harte uitgenodigd !

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 18:40

Hebben we dan nu twee modellen in de ochtend en vier in de middag?

sanneveenma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 18:49

Kunnen er niet wat meer modellen verplaatst worden van de middag naar de ochtend? Is ook leuker voor de fotografen die alleen 's ochtends kunnen. Maar gaat het wel of niet door? En hoelaat verzamelen we nu? Als er niet zoveel modellen zijn in de ochtend kunnen we ook wel wat later starten toch?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 18:57

Afbeelding
Zijn er modellen vd middag die naar de ochtend willen? Vinden jullie het anders ok, dat ik ipv een paard meeneem mijn hond meeneem?

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 19:00

Vind ik ook prima

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 19:00

Bedankt voor t duidelijke routeplaatje paulien!

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 19:02

Jaaaa knappe lief willen we ook wel voor de lens !!!