Ik moet ook nog even iets creatiefs verzinnen , paard heef wondje in zijn mond kan nu geen bitje in , rij hem bitloos nu maar dat is niet zo heel fraai voor portret foto's , maar ik heb verder alleen maar verlepte halsters dus nog maar even wat op bedenken.
Worden de paddocks in het water uitgezet? In dat geval hou ik Santor voor de zekerheid ook aan de longe. Hij is bang voor water dat zal vast leuke plaatjes opleveren maar voor het geval hij dan denkt. Oké doei! dan heb ik hem nog vast
_Milo
Geplaatst: 12-06-15 16:45
Zo knollie is alvast een keer door de wasstraat geweest. Alles wat wit hoorde is nu redelijk wit. Zondagochtend nog een keer en dan is hopelijk alles spierwit. Harnachement is ook gepoetst Duss kom maar op!
hey dames, sorry voor de laaaate reactie! Ik had iemand uit het topic gevraagd voor mij het schema te maken, omdat ik de afgelopen 4,5 dag in Epe bij de Paardenvierdaagse was, zonder internet... Maar zie dat er nog niks geplaatst is, zal het dus zo even zelf doen! Sorrysorrysorry voor de überlate reactie, maar ik heb het zo achterlijk druk Echt niet grappig meer! Maar t schema volgt dus VANDAAG nog, ik zweer het!
Hoi, ik ga me afmelden voor deze meeting helaas. Paardje waar ik mee wilde komen heeft net 4 dagen Epe gelopen. Ze heeft dus echt een weekje rust nodig. En ik ben zelf ook helemaal kapot. Had nirt verwacht dat het zou lukken om 4 dagen mee te doen. Maar dat is wel gelukt en we hebben genoten. Maar deze meeting is dan dus teveel van het goede... Sorry!
Hij verspring idd een uur opeens, mocht het zo zijn dat dan de paddock ed om 11 klaar worden gezet dan ben ik erbij ander red ik het niet moet om half 1 weer op stal zijn op de ander te vlechten ed
Ik sta niet meer bij de fotografen, maar als er genoeg zijn sla ik wel over anders.
Tigress
Geplaatst: 13-06-15 10:28
Goodday all
Het rooster Ik hoop dat iedereen zich hierin kan vinden Ik heb overal 5 minuten wisseltijd tussen gelaten, en als idee dat degene die klaar waren met portret in de ochtend alvast de paddock neer konden gaan zetten