Check check dubbel check, mocht iemand nog iets opvallen, dan graag even roepen, dan pas ik het aan

Even nog op een rijtje;
Een half uur voor aanvang verzamelen. Aangezien de middagpauze maar 20 minuutjes is, denk ik dat de middaggroep 20 minuten van tevoren verzamelen handiger is (voordat we ineens wel 10 minuten lang met 10 paarden daar staan)
Ochtendgroep: 9:30 verzamelen
Middaggroep 12:40 verzamelen
Handig om mee te nemen voor de fotografen:
- Een zak om op te zitten (vuilniszak bijvoorbeeld)
- Check dat je genoeg stroom hebt in je accu (of neem een tweede mee als je die hebt
)
- Check dat je genoeg ruimte hebt op je kaartje om de hele dag foto's te maken, of zorg dat je deze ergens kwijt kan in de pauze (zoals ik bijvoorbeeld doe met mijn laptop)
- Goed humeur zou leuk zijn
Handig om mee te nemen voor de modellen:- Een handdoekje om de mond mee schoon te maken
- Een lokkertje (bakje bix, zweepje met zakje eraan, of iets anders wat aandacht trekt van je paard)
- Een matchend halstertouw of hengstenketting (hengstenket is altijd goed
En met het touw bedoel ik dat je niet een netjes halster/hoofdstel om hebt, en een vies, versleten halstertouw
)
- De fotografen zorgen als het goed is voor goed humeur, zouden jullie goed weer mee willen nemen?
)
Ook even handig om te weten, dus nogmaals even de vraag centraal, wie neemt wat mee?- Wie neemt lint mee?
- Wie neemt paaltjes mee?
- Is er ook iemand in de ochtend, en iemand in de middaggroep die een longeerzweep meeneemt?
Ik zal voor de meeting de roosters ook nog eens uitprinten en op een papiertje meegeven. Zo heeft iedereen een overzicht wanneer het nodig is die dag