Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Gaat die rookmachine de 25e ook mee?
Hoewel het effect toch minimaal was. Ik hoop de volgende x een veel krachtigere rookmachine te hebben. Deze had ik uiteindelijk gehuurd, omdat de 3 uit de zaak van m'n vriend het allemaal begeven hadden die week. Handig!
Marcato schreef:Bellatrix schreef:Gaat die rookmachine de 25e ook mee?
Als er geen windkracht 10 staat welHoewel het effect toch minimaal was. Ik hoop de volgende x een veel krachtigere rookmachine te hebben. Deze had ik uiteindelijk gehuurd, omdat de 3 uit de zaak van m'n vriend het allemaal begeven hadden die week. Handig!
Betaalbaar; opzich wel. Maar 20 tabletten heb je er zo doorheen (a 20 euro). Heb er zelf nog een stuk of 12. Ze roken inderdaad tussen de 1 en 2 minuten (vrij veel en dik rook, stinkt wel heel erg), afhankelijk van het weer. Maar ook deze rook is snel weg als het hard waait. Dan is een rookmachine nog steeds fijner mee te werken omdat die controleerbaarder is
Tenzij je met je rug in de wind staat natuurlijk. Het beste is om de wind te volgen en van boven naar beneden te bewegen/ te richten (en opzij, zodat de rook ook achter het paard komt), zo krijg je het meest verdeeld over de ruimte. Hoop ik tenminste
(zag zoiets voorbij komen op Facebook)