We zullen binnenkort wel even een lijstje maken van alle fotografen en modellen wat ze de foto's kunnen vinden. Dat is toch wel makkelijk zo'n overzicht !!
wendy1987
Geplaatst: 20-10-14 20:18
CoronaLime schreef:
Ja, gezellig met Wendy onder de paraplu staan fotograferen
Was zeker gezellig! Werkte prima op die manier! Haha!
Mijn facebook staat al vernoemd, en website staat in os. Dus dat zal wel goed gaan komen denk ik zo
Ik ben eindelijk thuis, dus nu maar weer eens verder zodat ik van alle modellen iig 1 foto heb!
De foto's staan online hoor! Ik ben ze vergeten te sorteren in een middag en ochtend groep, maar dat komt nog wel. Voorlopig kunnen jullie het bekijken en van m'n site afplukken! Lukt dit niet, wil ik de foto's ook best mailen natuurlijk
Haha, gewoon er even voor gaan zitten en er doorheen werken!
My_Chimanga
Geplaatst: 21-10-14 12:01
Wauw Claudia, die zijn echt heel gaaf geworden! Ik ben er super blij mee en ik denk dat de andere modellen ook wel trots zijn op zulke mooie paarden! (haha, en die rij-foto ziet er ook nog wel fatsoenlijk uit, manmanman, wat een beest )
O en Wendy, die van jou zijn ook al gaaf!
wendy1987
Geplaatst: 21-10-14 14:25
Ik ben mijn pagina aan het aanpassen, als het goed is staat alles straks beetje bij elkaar. Ik heb het grootste gedeelte af nu
Claudia en Wendy, mooie foto's hoor. Ben altijd weer verbaasd dat het mooie foto's worden aangezien Felix niet altijd meewerkt qua actie
Claudia, bij jou lukt het mij niet om ze van de site te plukken. Zou je ze mij kunnen mailen? (had je mijn mailadres nog van de vorige meeting?)
nobje
Geplaatst: 21-10-14 16:55
Wauw Amanda wat een super mooie foto's heb je gemaakt van mijn poon Ik ben daar ontzettend blij mee. Vooral de foto waar ze voor de wagen galoppeert vind ik echt prachtig. Ook de foto die Niena al geplaatst heeft van Sudar en Poon vind ik ronduit vertederend...
En Claudia ga vanavond ook even naar jou foto's kijken.. Super nieuwsgierig, ook genoten van het filmpje ... moet er nog steeds om lachen wat een cool paard. Ook de andere foto's die ik voorbij zag komen vind ik super mooi echt reuze benieuwd wat er nog gaat komen... Maar eerlijk gezegd weet ik al een beetje welke 2 er boven mij dressoir komen
Welk van de fotografen woonde ook alweer in Vledder?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 22-10-14 01:15
Samira:
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-14 21:30
Grrr, mijn bewerkingsprogramma werkt dus steeds niet op de laptop. Na 4 foto's houd die het voor gezien het gaat dus iets langer duren, maar probeer nog in een snel treinvaart de foto's te doen al zal der stoom uit me oren komen!