Tijd korter is inderdaad een goede En tsja, de locatie...maar dat weet je niet voordat je het goed hebt kunnen testen Daarbij was de locatie door de vorige organisator al vastgesteld dus was daar weinig aan te veranderen, dat ligt buiten je macht om
Jolliej
Geplaatst: 29-09-14 09:37
magda_90 schreef:
Hoe heb jij ze nog zo helder gekregen? Mooie foto's hoor!
Nou, ik stel zelf het licht en dergelijke in met sluitertijd en de ISO. Achteraf bewerk ik jet nog met lightroom en dan voeg ik vooral contrast en scherpte toe en nog iets wat in dat programma presentie heet, maar dat doe ik niet met alle foto's. Vooral contrast pas ik veel aan!
shetlandlove
Geplaatst: 29-09-14 09:39
Super leuke foto's al! Ik vind de belichting echt 100% mee vallen hoor Magda, doe het je niet na. En die van jolliej zijn ook goed gelukt!
Ik ben nog nooit bij een fotomeeting geweest, er gebeurden wat dingen waar je weinig aan kunt doen. Misschien de volgende keer van te voren wat ideeën met elkaar delen, zodat de fotografen wat meer inspiratie en uitdaging hebben?
Mij maakt het niet zoveel uit.. heb 2 email adressen. 1 voor zulke dingen en/of reclames etc en 1 voor "serieuze" dingen. Dus bij deze: marije-baloe@hotmail.com
Wat snel al zeg! Erg mooie foto's allemaal super gaaf!
Jolliej
Geplaatst: 29-09-14 21:01
Hehe, ik heb hier thuis niks beters te doen Overdag werken en paardjes doen en in de avond kan ik lekker met de fotootjes bezig! Daarbij komt, scheelt het al een heel eind dat de honden gewoon los konden, dat scheelt veel nabewerken! Zondagavond heb ik al gesorteerd en dergelijke, dus ja. Zo kom ik mijn avond wel weer door haha.
Laatste voor vanavond, omdat ik de rest van de week ook wat te doen moet hebben