Ja, ik heb alleen nog niet het kaartje en adres gezien. Daar was ze volgens mij nog mee bezig.
De middag groep vind het ook fijn om samen die kant op te lopen geloof ik.
Myca
Geplaatst: 16-10-14 17:05
Bagheera_206 schreef:
De middag groep vind het ook fijn om samen die kant op te lopen geloof ik.
Klopt helemaal.
Wat ik me nog af vroeg is of het handig is om de middagpauze te verlengen zodat we geen overlap hebben en dus niet meer dan 3 trailers tegelijk hebben.
Ik ben er geen fan van om mijn paard langs de weg (uit) te laden.
Dus jullie vrachtwagen blijft 's middags staan Cleo...
Ik wil toch weten of ik ergens mijn trailer kwijt kan, ik ga mijn paard niet langs de weg laden/lossen. Niet omdat ik mijn paard niet vertrouw, maar op zo'n mooie zondag in Schoorl weet ik niet wie er allemaal langs de weg zijn.
@Caira Kan je iets aangeven over het parkeren? Als dat bij jouw adres kan, kom ik zeker. Net als Kelly ga ik echt niet langs de weg met mijn paard staan.
Dat hadden we toch al afgesproken dat dat kon? Alleen voor de losse auto's lijkt me dat niet handig. De ochtendploeg parkeert gewoon eerst, en die zijn 's middags natuurlijk weer weg, dus dan past dat allemaal prima. geen probleem.
Is dat handig? Ik denk dat de paarden beter bij mij kunnen verzamelen en de fotografen bij de duinopgang. Anders moeten ze eerst van daar naar hier lopen en dan weer terug.
Bokker13579
Geplaatst: 17-10-14 07:45
Caira schreef:
Is dat handig? Ik denk dat de paarden beter bij mij kunnen verzamelen en de fotografen bij de duinopgang. Anders moeten ze eerst van daar naar hier lopen en dan weer terug.
Ja inderdaad, heb jij dan een kaartje of adres voor de fotografen waar ze kunnen parkeren?