Heb ff een paar stippen in maps gezet, hoever lopen het precies is weet ik niet want ik mag van google maps niet meer lopen of fietsen ergens naar toe Het is niet heel erg ver in ieder geval..
De hema is rood, de korenmarkt blauw en de abn amro paars.
fotac
Geplaatst: 19-05-15 09:43
Ik heb zondag wss een onverwachtse schoolopdracht.. We moeten fotograferen op musicmeeting in Nijmegen, daarvoor kan ik mijn punt omhoog halen dus ik moet misschien daarvoor kiezen, ik kijk nog even wat ik doe..
Ik wil wel heel graag mee, ik laat het vanavond of morgen weten, misschien kan het allebei wel
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-15 13:34
Ik stel voor om bij de Hema af te spreken, dat ligt tussen de korenmarkt en plein 1944 in (handige uitstapplek als je met de bus/ov komt) Dan lopen we vanuit daar naar de korenmarkt. Verder ben ik echt niet zo bekend in Nijmegen dus als er mensen zijn die bekend zijn, is dat wel fijn, want ik heb er een hele tijd wel gekeken voor de meeting maar ook toen wist ik soms niet meer waar ik was Dus ik moet zelf ook even kijken waar het precies is ten opzichte van elkaar, al zal ik zorgen dat ik in ieder geval op tijd ben zodat ik nog even kan kijken.
Even voor de duidelijkheid:
Zondag 24 mei om 10:15 uur verzamelen bij: De Hema: Grote markt 5
Als je met de auto bent moet je zelf even uitzoeken waar je het beste kan parkeren. Wil iedereen nog even bevestigen door een pb te sturen met telefoonnummer, dan krijg je de mijne terug. (sorry heb pb's weg moeten gooien door dat telkens m'n pb box vol zit )
Mocht er iets zijn op die dag: afmeldingen, niet kunnen vinden etc dan kun je me bellen of sms'en dus dan niet via bokt of app!
Ondanks dat het een klein groepje is heb ik er zin in, toch leuk eens wat anders uitproberen. Margje: Oke laat maar weten, want we moeten namelijk wel minimaal 3 fotografen hebben anders komt het niet uit.
Enne hopelijk is nu wel goed weer en niet zoals vandaag!
Komt er iemand met de auto zondag? Ik heb een parkeerkaart wat zorgt voor korting bij betaald parkeren. Als iemand daar gebruik van wilt maken, laat maar weten. Ik heb er maar 1.
Klopt het dat er nu 2 menselijke modellen komen en 1 model met hond samen?
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-15 09:13
2 menselijke modellen en 1 hond.
Degene die vanavond nog geen pb voor bevestiging hebben gestuurd zal ik zelf een pb sturen. Verder als uiteindelijk toch geen 3 fotografen mee komen dan laat ik het alsnog niet doorgaan omdat het dan gewoon niet haalbaar is, maar daar ga ik niet vanuit!
Squawk
Geplaatst: 22-05-15 14:52
Als je gratis wol parkeren weet ik wel wat plekjes. Is wel een stukje lopen naar de Hema +- 10-15 min
Wordt de voor de modellen een bepaald thema aangehouden? Ik heb ook nog een vraag om aan de fotografen voor te leggen; ik kan mijn haar stijlen of krul laten? Ik heb behoorlijk lange haren
Nee hoor de modellen mogen zelf weten wat ze aan doen.
We gaan dus foto's maken in straten met oude huizen, het is leuk als je iets 'ouderwets' aan trekt of juist iets heel moderns waardoor je een contrast krijgt, maar het maakt niet zoveel uit hoor, we maken er gewoon wat moois van... Ik vind krul wel mooi, maar je moet het zelf weten!
Wie graag mij telnr wilt moet maar even een pb sturen, voor het geval er iets aan de hand is morgen. Als je het niet kan vinden, kan ik je bij deze al zeggen dat ik niet weet of ik je dan verder kan helpen aangezien ik Nijmegen daar te slecht voor ken Maar dan geef ik Zesteigert wel even de telefoon haha.
Het definitieve schema plaats ik vanavond!
EmptyWords
Geplaatst: 23-05-15 14:17
Wat voor riemen/halsbanden neem ik mee voor de hond? Dun of dik, leer, nylon, kleurtje?