Animo voor afwijkende fotoshoot op prachtige locatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: Animo voor afwijkende fotoshoot op prachtige locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:10

Ik heb Femke gister al een pb gestuurd, maar wilde het hier ook nog even melden.

Ik heb mij afgemeld als fotograaf (absoluut niet mijn stijl, want afmelding doe ik nooit) maar wegens mijn gezondheid die niet snel genoeg verbeterd zie ik het niet zitten om mee te gaan. Nou zou ik kunnen afwachten tot volgende week of ik mij dan wel goed genoeg voel, maar dat vind ik niet eerlijk tegenover Femke. Daarom heb ik besloten om nu al af te melden zodat zij nog ruim de tijd heeft om een andere fotograaf te vinden.

Ik had graag mee gewild, maar mijn gezondheid gaat op dit moment voor.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:16

Jammer Ilona! Veel beterschap :(:) Hopelijk zit je gauw weer beter in je vel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 14:21

Wel begrijpelijk, beterschap!!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 14:38

Bedankt :)

Heb langere tijd roofbouw gepleegd op mn lichaam, en dat neemt nu "wraak". Ik had gehoopt dat ik wat sneller weer zou opknappen en fit genoeg zou zijn om mee te doen de hele dag. Maar ik besef nu wel dat het gewoon niet gaat lukken, en ik gewoon mn rust moet pakken.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 07:11

Beterschap. Mocht er nog een fotograaf nodig zijn weet ik er nog wel 1/2.

Ik heb nog een vraag, vinden jullie het leuk om een witte herder mee te hebben? Dan kan ik vragen of mama met hem loopt oid.

Heb er zin in, ze geven goed weer aan! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 09:29

Ik weet niet of je ochtend of middaggroep bent, maar ik hebt t liever niet, mijn paard vind honden nog al ehh... raar :')
Er eentje tegen komen is geen probleem, maar als ie de hele tijd erbij is zal ze toch wat onrustig worden, zo'n "klein" rondhuppelend beestje snapt ze nog niet helemaal ;) Behalve onze eigen hond reageert ze best erg op honden ;) Heb er ook over na gedacht te vragen of zij mee mag, maar denkt eigenlijk dat honden alleen maar in de weg lopen?

EDIT: Zie dat je middaggroep bent, dan maakt t mij niet uit :P

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 09:55

Ik vind het wel tof, lijkt me ook tof om die op de foto te hebben :D

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 09:56

Straks weer even antwoord op pb's etc.

Even kort:
Liever geen honden. Ook niet te veel ouders, vriendjes etc. Dat gaat gewoon niet passen! Bovendien wordt dat onbetaalbaar voor mij. Ik heb erop gerekend dat alle modellen en fotografen een keer wat drinken, maar als iedereen nog extra mensen meeneemt, wordt dat wel een beetje veel van het goede.
Op de fotolocaties in principe het liefst alleen de modellen en de fotografen.

Uiteraard kunnen er best wat mensen over het landgoed gaan lopen of zoiets. (Daar zijn honden, aangelijnd, toegestaan) Op de grote parkeerplek is ook ruimte zat. Daarvandaan zijn een aantal van de fotoplekken prima te belopen. (Doen de fotografen ook) Dan is het geen probleem als er mensen kijken of zoiets, maar laat die dan wel uit de groep blijven. Dus niet tussen de fotografen en de modellen, niet te veel "in de weg lopen" zeg maar.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:26

Ok, zonder ouder mee wordt lastig ik ga in de herfstvakantie op voor trailerrijbewijs haha. Hond blijft dan thuis :). Misschien dat moeders kan gaan wandelen of trailer af kan koppelen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 10:46

Het is ook niet zo dat er niemand mee kan. Maar vooral op de 2 plekken waar weinig parkeerruimte is, is het niet handig als daar zeg maar 40 man loopt.

Op zich is er wel wat ruimte, en het zal ook allemaal best wel loslopen. Maar het is wel echt een buitenrit met foto combi. We komen op veel mooie plekjes, maar per plek niet heel lang.
Normaal heb je bij een buitenrit ook niet echt publiek natuurlijk.
Ik vraag me dus ook oprecht af of het voor "publiek" erg interessant is.
Je bent in totaal een uur of 4 onderweg, waarvan een aantal keer een poosje op plekken waar mensen kunnen komen.

Bij de appeldijk is een klein plekje om te parkeren. Daar moeten geen 10 auto's komen, dat past niet.
Bij de notenlaan is helemaal geen parkeerplek.
Je kunt daar op de straat een paar auto's kwijt, maar dan staan ze precies in het beeld van de foto's. En dat is echt heel jammer. Net voor de Notenlaan, bij de toegangspoort kun je een paar auto's kwijt, maar offiecieel mag het niet. En voor even komen we daar prima mee weg, met een paar auto's. Maar meer dan 3 wordt echt lastig daar.

Trailer afkoppelen kan sowieso. En naar de grote P-plek op bij het grote huis kan ook probleemloos. (ik zou de trailer daar niet mee naar toe nemen)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:56

Komt allemaal wel goed :). Alleen eigen shirt / vest nog bedenken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:17

Eigen kleding moet ik ook nog even naar kijken :)
Heb inmiddels een roze, blauwe en paarse spuitbus besteld, van de week even in d'r manen spuiten en kijken of het blijft zitten en hoe het eruit ziet :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:31

Zonder mijn vader kom ik ook niet ver dusja ik heb wel een extra persoon en hem uren alleen te laten doe ik niet.

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:46

Is er op de locaties waar weinig ruimte is voor meerdere auto's dan wel genoeg ruimte om met meerdere paarden en fotografen mooie foto's te maken zonder dat je elkaar in de weg staat?

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:48

het lijkt me dat je met een paard (en je benen) op het pad kan, met een auto niet:P Of zeg ik nu iets heel geks..

edit:
oh over mijn kledingwensen bij de modellen!
Geen wit, geen felle kleuren, niet met z'n allen met z'n jurk(je) aankomen, ik vind persoonlijk een jurk e.d. alleen leuk als het bij de combinatie past. Dus liever gewoon in de normale outfit (die voor iedere ruiter natuurlijk anders is). Gekleurde hoofdstellen ook liever niet, omdat je in principe niet kan wisselen, dat tekent elke foto van de hele shoot dan gelijk!
Laatst bijgewerkt door LOVESUSHI op 26-09-14 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:54

Maar als dat pad echt zo smal is, redden we dat met z'n allen plus onze tele lenzen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:56

Neem aan dat daar wel naar gekeken is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:56

LOVESUSHI schreef:
edit:
oh over mijn kledingwensen bij de modellen!
Geen wit, geen felle kleuren, niet met z'n allen met z'n jurk(je) aankomen, ik vind persoonlijk een jurk e.d. alleen leuk als het bij de combinatie past. Dus liever gewoon in de normale outfit (die voor iedere ruiter natuurlijk anders is). Gekleurde hoofdstellen ook liever niet, omdat je in principe niet kan wisselen, dat tekent elke foto van de hele shoot dan gelijk!

Tja, felle kleuren, mijn haar-post gemist? :D :P

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:00

Behalve je haar dan, vind 't super cool dat je zoiets durft! (had vroeger wel paarse plukken geverfd, maar meer zou ik niet durven hahaha). Bedoelde ook meer van niet te veel en niet te verschillend. Dus niet bijvoorbeeld met jou haar en dan ook nog een rood dekje, gele bandages, groene bodywarmer, blauwe laarzen! Snap je?:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:02

haha nee paard krijgt een dekje op in één van de kleuren van mn haar, verder niet :) Dekje heeft ook geen bedrukkingen of iets, dus gewoon effen kleurtje!
Oja, en als het lukt haar staart en misschien manen in dezelfde kleur ;)
Mijn kleding wordt dus rustig, van t weekend even kijken hoe of wat :0

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:07

IWij komen in normale outfit. Kan een mutsje voor paard bij set, maar kan hem ook af laten. ( hoort bij dekjt in onderschrift? Verder zwart tuig, hoofdstel zwart lak. Laarzen zwart met lak of bruine zonder. Zwarte cap, spijkerbroek, shirt nog bedenken, en zwarte beschermers of zwart bruin :).

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:10

Mooie set vencedor! Ik vind het bij een springset wel passen, maar dan alleen onder het zadel en niet ernaast, dus daar zou ik nog goed over nadenken wat jij mooi vind. Ik denk dat voorderest zwarte laarzen en beschermers het mooist zijn! Dan blijft het een beetje een geheel! Al denk ik dat bruin er ook in past.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:22

Ik gebruik de muts voor het wat dempen van het lawaai op springconcours. Denk dat ik zelf zonder het mooist vind. Maar gooi hem er wel in :). Bruin / zwart kan denk ik beide. Maar neig zelf ook meer naar zwart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:30

Wat kleding betreft denk ik wel dat ik in lange rok kom, met 2 split's (schrijf je dat zo? :') ) nog niet zeker, maar iets aparter dan rijbroek en laarzen vind ik in ons geval e wel bijpassen :)
Zal van die rok is een foto zoeken ;) niks spectaculairs ofzo hoor haha

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 14:55

Tezzy schreef:
Maar als dat pad echt zo smal is, redden we dat met z'n allen plus onze tele lenzen??

Dat lukt wel. Je moet ook een klein stukje lopen vanaf de auto. Het wordt wel even kijken en zorgen dat iedereen even een mooie positie heeft. Maar dat moet in overleg wel kunnen.

Ik hoop dat er nog een beetje blad aan de bomden blijft zitten, de komende 8 dagen...