Pracht foto's, hoe moet ik daar nou weer uit kiezen, zucht.
Je bent de enigste met een Toobs die net uitslaat, jammer dat zijn voet er net afvalt. En die ene waar hij zo dom op staat is ook geniaal, soort van op 1 been en dan gebogen recht op je af.
Amable
Geplaatst: 29-10-14 09:17
Ik wilde eens kijken om een topic te gaan maken, maar vroeg me af of er wellicht nog meer foto's klaar zijn? En anders heb ik tzt gewoon nog meer foto's om een 2de topic van te maken Wil iig niemand opjagen, ik weet hoeveel tijd het kost om foto's na te bewerken
Sjolvir, ik had nog een heleboel meer foto's van jou en sjolvir en ook waar die zo uitslaat, helaas is mijn CF kaart gecrasht bij het overzetten van data naar de pc. Waardoor ik dus jammergenoeg die foto's mis...
En mijn probleem op dit moment is dat mijn website-foto-gallerijen niet meer werkt. Waardoor dus jullie foto's ook tijdelijk even niet meer zichtbaar zijn. Sorry, komt hopelijk einde van de week weer in orde...
Nou ja, ik ben aantal jaren aan foto's kwijt.... behalve gelukkig die die ik toevallig op picasa on line had staan. (computer crash en harde externe schijf naar de knoppen) Dus weet hoe het voelt, echt %@#$@^%$
Met topic van deze shoot wacht in nog even tot echt alles binnen is. Heb al wel topic van andere shoot week later, ook gaaf, maar heel ander soort shoot. Zonder losgooi foto's maar wel hele mooie locaties.
Sorry dat ik niet opschiet met de laatste foto's, heb ineens allemaal betaalde reportages en die geef ik voorrang qua nabewerken en zit ook in m'n toetsweek.. Hopelijk dat ik er na volgende week aan toekom en alles af kan maken.
Ik heb geduld hoor (nou eigenlijk niet, maar de plaatjes zijn zo mooi van die shoot in het Herperduin, daar wordt je na langer wachten alleen maar blijer van).