Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pferdelove schreef:Is het misschien een mogelijkheid om met jpu mee te rijden? Of heb je gaan tweepaardstrailer? Ze is wel wat moeilijk te laden (gevalletje 'ik ben een ezel en dus heel eigenwijs niet beseffend dat ze een paard is'), maar de laatste keer hebben we haar er in 10 minuten opgekregen met de longeerlijn achter haar kont en voetje voor voetje op de klep zetten.. Maar als je geen zin hebt in dat gedoe snap ik het ook en ga ik wat anders proberen te regelen!
Pferdelove schreef:Ik heb nog niet verzonnen of ik er op ga, ik bedacht dat het toch wel heel veel meesjouwen was haha! Maar heb vandaag haar overtollige haartjes geknipt (oren, sokjes, staart een stukje korter etc) en leren halster gepast en die past. Dus de portret foto's moeten goedkomen!
Pferdelove schreef:Dat denk ik wel, van hoe laat tot hoe laat zal dat ongeveer zijn? Of ga je zo het schema uploaden want dan wacht ik geduldig even
Jess_vH schreef:Mooi als je hem naar mij mailt zorg ik dat het bij Appelonia (fotografe) terecht komt