Staat in de agenda Ik vond het gewoon TE leuk om niet mee te doen dit keer Waar ik ook erg van gecharmeerd ben is dat alles met gesloten knip kan. Ik zie dat het op andere meetings er nog wel eens anders aan toe gaat.......dat je bij kan bestellen en zo. Op de manier waarop wij het eerder deden blijft het gewoon voor iedereen leuk.
Ik heb Rob Meiners ook even op de hoogte gesteld......wie weet
Mocht het een weekje verschuiven vind ik dat ook niet erg.....de dag hiervoor is er op onze stal een speldag.......dus dan hangt het er een beetje om voor mij
Verder valt het een beetje stil hier. Wat zijn de plannen voor in september?
quartel
Geplaatst: 27-07-14 08:49
Het evenementje was super!!!! Helaas hebben we de test (waar alles om ging) niet af kunnen maken vanwege een heftige wolkbreuk. Maar het was echt super geslaagd verder.....top sfeer en een geweldig team!!!!
Ik wil er hoe dan ook bij zijn in september Misschien is het een idee daar een nieuw topic voor te maken?? Ik heb wel ook op een zaterdag dan een speldag op stal waar ik film moet maken. Alleen die zondag daarna zou ik het niet redden.
Balen van die wolkbreuk. Wat fijn dat het voor de rest wel goed ging.
Roeline
Geplaatst: 04-08-14 22:15
Heeft er iemand tijd en zin om deze of volgende week ('s avonds) Juna en Nikay te komen fotograferen? We willen graag nog wat mooie foto's van haar nu ze weer zo'n stuk groter is geworden. Ze staan in Bunschoten. Dit kunnen jullie vast mooier
Too
Geplaatst: 16-08-14 12:04
Mijn foto's zijn eindelijk klaar!
Als het goed is hebben alle modellen een pb met link van mij gehad. Stuur mij even een pb als je niks ontvangen hebt . Ook heb ik de foto's op het andere forum gezet.
Ik zie al plannen voor een nieuwe meeting voorbij komen, leuk!
Ik kijk net naar de datum van de meeting maar dan zijn wij op wedstrijd! Mocht hij verschoven kunnen worden zou dat heel fijn zijn, anders is het jammer en zijn we er de keer erop er weer bij