Vervolg fotomeeting voor mensen met een beperking ~ 24 Aug.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EllisL

Re: Vervolg fotomeeting voor mensen met een beperking ~ 24 Aug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:10

Jammer dat het zo ver weg is, zonder auto/rijbewijs niet te bereiken voor mij (heb ik helaas nog niet ivm mn beperking). Mocht er de volgende keer een meeting zuidelijker gehouden worden houd ik me aanbevolen

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:11

Het is inmiddels als zeker dat vriendlief en ik dit jaar niet op vakantie gaan, in ieder geval niet naar het buitenland, dus er bestaat nog een kans dat ik dat weekend nog mee kan als fotograaf :).
We willen nog wel graag een weekendje weg ergens heen, dus het is even afwachten welk weekend dat we dat gaan doen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 15:11

Dan laat ik het je weten Ellis.

Dat zou super zijn Chanelle. :) Ik ben momenteel nog in Turkije, maar zodra ik terug ben ga ik zoveel mogelijk fotografen bij elkaar zoeken. In het ergste geval kunnen Nikita en Marleen niet mee, Bokkers gaan dan wat mij betreft toch voor. (:

Nog even afwachten hoe Magrathea zich voelt tegen die tijd denk ik, las haar topic over de overleden buurman/vriend. Hoop dat het tegen die tijd weer een stuk beter gaat, maar kan me voorstellen dat je in zo'n situatie misschien niet op een meeting zit te wachten.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 17:21

Ik meld mij trouwens definitief af hier. Zoals eerder al vermeld ben ik dan net terug van kamp en moet ik even kijken hoe ik met mijn energie zit aangezien kampleiding gelijk staat aan weinig slaap en heel actief zijn.
Maar mijn vriend vind het ook niet tof als ik gelijk het weekend weg ben :o en ben de laatste tijd al vaak in het weekend fotograferen

Sorry, maar ik hou zeker het topic in de gaten voor resultaten of als het evt verschoven wordt :)
Laatst bijgewerkt door Suuszels op 10-08-14 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 17:37

Hoe staat het er voor? Is een beginnende fotograaf nog welkom of zit het vol? Em wanneer is het?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 21:06

We zijn nog op zoek naar fotografen! Het is op 24 augustus en je bent van harte welkom.

Ik ben momenteel nog op vakantie, zodra ik terug ben ga ik alles helemaal regelen en lijstjes etc. hier plaatsen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 23:24

Ha meiden, sorry dat ik uiteindelijk niet meer heb gereageerd. Als het goed is was het doorgekomen dat ik niet kan morgen, zo niet dan spijt me dit. Uiteindelijk had ik qua datum misschien nog wel gekund, maar mijn vriend is bij me weg en hij heeft zijn camera natuurlijk meegenomen := dus dat maakt het allemaal wel lastiger.

Ik wens jullie veel plezier! :)