Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eviii_x schreef:Dag ervoor wedstrijd vind ik beetje vaag om het daardoor af te zeggen omdat het niet op de dag zelf is, zoals Laura zelf dan zegt hebben jullie jezelf opgegeven
Edit; als reserve is het verder ook jouw verantwoordelijkheid het topic in de gaten te houden.
Maar ze weet et dan nu toch, dus waarom zou je je dan afmelden
lrtj_ schreef:Slecht verlopen?
Eehh sorry ik had een locatie er wordt afgewezen dat wij komen.
Prima regel ik iets anders.
Ik heb met iedereen rekening gehouden met de planning.
Dus nee sorry ik heb mijn best gedaan.
Ik kan er niks aan doen dst alle mooie plekken van boeren zijn die het liever niet willen.
Eviii_x schreef:Dan doet ze het nabewerken toch als ze tijd over heeft? Snap in dat geval het punt niet.
Maar had 't wel respectvol gevonden als Nina zich zelf had afgemeld ipv via een ander. Hiermee bedoel ik niet dat ze geen respect heeft.
Maar eey, jullie melden je af. Prima, jouw reden snap ik maar had het wel zo netjes gevonden om jezelf ook af te melden als je jezelf ook aanmeld.
Maar het is niet de eerste keer, als je weet dat je de dag ervoor een wedstrijd hebt en je daardoor niet wilt gaan moet je jezelf ook niet opgeven. Zo simpel ligt het.
Carmenxoxo schreef:Eviii_x schreef:Dan doet ze het nabewerken toch als ze tijd over heeft? Snap in dat geval het punt niet.
Maar had 't wel respectvol gevonden als Nina zich zelf had afgemeld ipv via een ander. Hiermee bedoel ik niet dat ze geen respect heeft.
Maar eey, jullie melden je af. Prima, jouw reden snap ik maar had het wel zo netjes gevonden om jezelf ook af te melden als je jezelf ook aanmeld.
Maar het is niet de eerste keer, als je weet dat je de dag ervoor een wedstrijd hebt en je daardoor niet wilt gaan moet je jezelf ook niet opgeven. Zo simpel ligt het.
Is dit voor nina of voor mij?
Carmenxoxo schreef:Ik heb mij een keer eerder afgemeld en dit was een week van te voren, dit is 5 dagen van te voren.
Had het echt anders willen doen maar vind op dit moment mijn oma voor gaan.
SaraViavia schreef:hey everyone
ik ga er nog steeds vanuit dat het doorgaat zondag?
Heb besloten welke van m'n ponies ik mee neem, ik neem mijn nieuwe A-Welsh mee maar dan is rijfoto's niet mogelijk haha
Waar het is in Angeren maakt mij niet uit want komen toch met trailer, maar ik wil wel zekerheid dat het doorgaat..
Niet dat we daar komen met trailer en er bijvoorbeeld geen fotografen zijnis dat wel goed geregeld?
Het lijkt me wel leuk!