Ze lijkt weer aardig te zijn bijgekomen, nu ruim 3u na de aanval. Als het zo blijft ben ik er morgen gewoon bij en houdt mijn moeder mij op de hoogte hoe het met haar gaat en belt direct als het niet goed gaat, dan ga ik wel direct naar huis.
Ik kwam zo vrolijk thuis, net workshop van Nikki de Kerf gehad en had al helemaal zin er morgen lekker op door te oefenen...
Vervelend zeg Anne! Hopen dat het goed blijft gaan met je hondje..
En over de plaats, die op dat plaatje van google maps aangegeven word klopt! Op de vlietlanden site staat hij in spiegelbeeld, maar die parkeerplaats is het
Om onduidelijkheid over de locatie te voorkomen: er is iets fout gegaan, ik ben niet bekend in de Vlietlanden maar de parkeerplaats die nu aangewezen staat is niet aan de Rietpolderweg maar aan de kruising Vinkepad en de Gele Lis. Deze parkeerplaats lijkt me het centraals gelegen, dus hierop gaan we ook verzamelen!! http://www.recreatiegebied-vlietland.nl ... -vlietland Op de site staat een kaartje, het is dus de parkeerplaats rechtsonder die het dichtst bij de snelweg ligt en dus ook het makkelijkste te bereiken is Als er vragen zijn, onduidelijkheden of je staat morgenochtend op de verkeerde parkeerplaats dan kan je me bellen, ik stuur mijn nummer via pb naar iedereen
Volgens Google Maps zijn Vinkepad en Gele Lis de namen van de beide parkeerplaatsen daar. Ik rij straks maar naar die van het kaartje van Ingvild, dat is de Gele Lis. Zien we in elk geval mowgli daar staan
Lottegold
Geplaatst: 09-03-14 08:23
Zo wekkertje is gegaan..Pppff.. dat is vroeg! Spullen pakken en naar stal. Tot straks dames! !
Goedemorgen, ik ga nu snel even haartjes wassen. Brood is er al uitgehaald, en dan om 9 uur naar het pannenkoekenhuis fietsen. Ik heb er in elk geval zin in, en ben benieuwd die de modellen zijn