Fotomeeting omgeving Arnhem Noord.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laurahh

Re: Fotomeeting omgeving Arnhem Noord.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:23

Goed geregeld! ;)

Dafness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:05

Zoeken jullie nog een fotograaf?
O.V.V. vervoer zou ik ook heel graag willen komen!! =D

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:42

Made up my mind, ik ga toch mee :)

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:18

Brechtje_A schreef:
Made up my mind, ik ga toch mee :)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 19:57

Zou iemand even een lijst willen maken met alle fotografen en modellen + alle informatie, het is niet allemaal meet heel duidelijk voor mij :p

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:13

Komt einde van deze week ;) Iedereen ontvangt dan ook nog een pb met informatie.

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:17

Moonfight schreef:
Komt einde van deze week ;) Iedereen ontvangt dan ook nog een pb met informatie.

Oké top! X

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:59

ziet er naar uit dat we lekker weer krijgen als het zo door gaat.

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 16:04

Zonnetje erbij maakt de dag altijd zoveel leuker!
Zojuist een mooi bijpassend rijhalster met teugels besteld voor bij Bella's Westernzadel. Denk dat het wel mooi wordt voor de foto's!

Uhmm, ik hoop dat de fotografen het niet heel erg vinden, maar die twee van mij zijn nog op en top in de wintervacht... Laten serieus nog bijna niets los... Ze vinden het denk ik in de nachten nog te koud? Mocht morgen op de een of andere manier de IJstijd ineens starten, dan overleven die van mij wel :P

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-14 18:34

Niekje51 schreef:
Zonnetje erbij maakt de dag altijd zoveel leuker!
Zojuist een mooi bijpassend rijhalster met teugels besteld voor bij Bella's Westernzadel. Denk dat het wel mooi wordt voor de foto's!

Uhmm, ik hoop dat de fotografen het niet heel erg vinden, maar die twee van mij zijn nog op en top in de wintervacht... Laten serieus nog bijna niets los... Ze vinden het denk ik in de nachten nog te koud? Mocht morgen op de een of andere manier de IJstijd ineens starten, dan overleven die van mij wel :P

Hahaha het zou zomaar kunnen dat het morgen -10 vriest, in Nederland weet je het nooit ;).

Nee oke, zonnetje is altijd lekker inderdaad.
Die van mij is geschoren, alleen haar benen en hoofd niet maar die laten echt al flink los dus al aardig aan het poetsen. Helaas heeft ze weer wat last van beestjes die een plekje bij haar kont kapot bijten, die kunnen toeslaan aangezien ze de warme dagen zonder deken staat. Dierenarts al voor geweest en die heeft me een zalf gegeven, heb die al eens eerder gehad en werkt super. Dus komt wel goed. Plekje is trouwens niet op foto's te zien. Zit namelijk bovenop haar kont. Ze heeft er verder ook geen last van gelukkig.

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 10:49

Even een vraagje omdat mijn dames apart zijn ingedeeld bij de fotografen, is er ook gelegenheid om ze samen op de foto te zetten?

Hier de setjes inmiddels helemaal compleet. Ik heb voor beide identieke zwarte showhalsters voor de standfoto's gevonden, voor de losloopfoto's neem ik voor Lina een bruin leren halster mee om evt te kunnen wisselen en voor Bella heb ik voor de rijfoto's bij haar westernzadel een Native American look bruin rijhalster met gele neus gekocht en een geel dekje onder het bruine zadel. Ik neem aan dat deze set kleuren geen problemen opleveren voor de foto's? Haha, nu voor mezelf nog wat uitzoeken :=

Ik neem dan de mestboy en de afzetlijnen mee. Ik heb helaas geen prikpaaltjes zoals ik het nu kan inschatten. Ik heb evt nog wel een hengstenketting over voor een geinteresseerde. Tis wel eentje met nylon wit handvat, want ze zijn normaal voor de keuringen.

Morgen komt de jongedame die als cowgirl gaat poseren even oefenen, ben benieuwd!

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:24

Tuurlijk kunnen ze samen op de foto! Geef dit gewoon even aan bij de fotografen. ;)

Fijn dat je de mestboy meeneemt! Top!

Ik weet nog steeds niet of het losgooien wel door kan gaan. Ik ken de locatie namelijk niet. Nu kan ik me heugen dat elle108030 ook lint/paaltjes had. Het nadeel is natuurlijk dat deze er dan maar één dagdeel zijn. Ik zal zoiezo zorgen dat ik er vroeg ben die dag zodat ik even kan kijken of het kan. Als het niet kan dan kunnen we de spullen gewoon in de auto laten liggen en hoeven we het niet mee te slepen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:06

Ik kan jullie in elk geval melden dat het een best druk stukje hei is, ik rijd daar regelmatig en er zijn altijd wel wandelaars en/of fietsers en zeker als het weekend/lekker weer is. Dus houdt daar rekening mee m.b.t. het eventueel los gooien ;)

*hoopt nog steeds heel stiekem dat er een plekje voor een model vrij komt* hahaha

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:31

Niekje51 schreef:
Even een vraagje omdat mijn dames apart zijn ingedeeld bij de fotografen, is er ook gelegenheid om ze samen op de foto te zetten?

ik heb precies de zelfde vraag. kunnen marlou en eldjin ook samen op de foto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 09:46

elle108030 schreef:
Niekje51 schreef:

ik heb precies de zelfde vraag. kunnen marlou en eldjin ook samen op de foto?

Ik neem aan dat ze zeker samen op de foto kunnen. In de pauze's of erna kan dat zeker wel, denk ik zo. :j

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 10:20

Moonfight schreef:
Tuurlijk kunnen ze samen op de foto! Geef dit gewoon even aan bij de fotografen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:27

lovebrechjex schreef:
Moonfight schreef:

Maar dat is een stuk lastiger als je 2 verschillende groepen fotografen hebt. Dat moet je het met elkaar gaan afspreken etc. Lijkt me trouwens dat iedereen wel wat foto's van ze samen wil hebben/maken. Dus dan kan het beter even in een pauze gedaan worden. :)

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:07

Even wat opmerkingen van mijn kant

Het weer
De afgelopen dagen hebben we natuurlijk prachtig weer gehad. Helaas verzekerd dat niet dat we volgende week ook mooi weer hebben. De voorspellingen zijn op dit moment niet goed maar dit kan nog veranderen natuurlijk. Ik hou de voorspellingen goed in de gaten en raad jullie aan dat ook te doen:

http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... =Nederland
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... em/4057527

Op zaterdagochtend 10 uur hak ik met de TS de knoop door. Als er dan nog steeds slecht weer is voorspelt gaat de meeting niet door. Of de meeting dan nog verplaatst gaat worden is onbekend.

Afmelding model
Ik heb zojuist een pb van Semmetje ontvangen dat ze helaas niet mee kan met haar twee paarden. Dit betekend dat er 2 modellen wegvallen. Ik ga de reserve informeren. Al deze mee kan komen we uit op 7 paarden. Er is dus ruimte voor nog een model. Als jullie iemand kennen die graag meewilt, stel deze dan op de hoogte!

Extra informatie
Iedereen ontvangt in de loop van de dag een pb met nog wat informatie. Daarnaast zou ik het fijn vinden om van jullie nog een bevestiging en telefoonnummer te krijgen. Zo kan ik jullie (en jullie mij) als het nodig is bereiken.

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:25

+:)+

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:29

Toppie!
Zijn er mensen die vanuit Arnhem-Zuid komen?
Zit namelijk met vervoer dus misschien kan ik bij iemand carpoolen :)?

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:32

Evi, aan het begin van dit topic had MissRoxyy aangeboden ons mee te nemen, zij komt uit elderveld.
Dus bij deze, MissRoxyy; Kan je ons nog steeds meenemen? :)

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:38

aah, vergeten!
Als dat nog zou kunnen zou dat top zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 15:33

Ik kom ook uit zuid maar heb geen auto, dus ik ga altijd met de bus :j

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 20:53

Fotografen
1. ninalovenina // NiNic fotografie // Nina // https://www.facebook.com/pages/Ninic-Fo ... 3355259983
2. Brechtje_A // Brechtje // http://brechtjefotografie.weebly.com
3. Deetjeeuh // Desiree Fotografie // Desiree // https://www.facebook.com/Desireefotografie
4. Carmenxoxo // Carmen Praas Fotografie // Carmen // -
5. Moonfight // MPG fotografie // Marlinde // https://www.facebook.com/pages/MPG-Foto ... 53?fref=ts
6. Suus86 // Suzanne Fotografie // Suzanne // -
7. Meijer1990 // Nathalie Meijer // http://www.facebook.com/nathaliemeijerfotografie
8. Eviii_x // Evivanderzon Fotografie // Evi // http://evivanderzonfotografie.weebly.com
9. MissRoxyy // Roxanne Fotografie // Roxanne // -
10. laurahh // Eldé Fotografie // Laura // http://elde-fotografie.nl/

Reserve
11. Evelien1000 / Evelien

Modellen;
Modellen;
1. lovebrechjex // Ghislaine // Brechje // Fries x haflinger
Afbeelding
2. elle108030 // Lou-elle // Marlou
Afbeelding
3. Niekje51 // Marlies // Isabella
Afbeelding
4. Niekje51 // Marlies // Galina
Afbeelding
5. Wubwub // Fleur // foto volg
6. Juultjeeeh // Shiva // foto volgt
7. Rosemarijn // Stevie Boy (geen bokt)
Afbeelding
8. elle108030 // Eldjin // Tinker
Afbeelding

Nieuwe goede lijst. 2 nieuwe modellen, een haflinger en een bonte kruising.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:00

Top dat je ons zo geïnformeerd hebt! :D