Vlinder is die kleinere, wat donkerdere. Amber de lichtere, dragende merrie, toch?
ja inderdaad
Blitz22
Geplaatst: 30-03-14 20:23
Kan iemand mij een berichtje doen die zeker weet wie wie is ? en ras erbij ? ben in de war en weet niet of ik het goed heb :S
K_im
Geplaatst: 30-03-14 20:24
Hier dan een selectie van wat van mijn foto's. Ik hoop dat jullie er blij mee zijn Eventuele lijntjes werk ik later/op verzoek weg (Oh.. ik heb mijn best gedaan op de namen, maar het kan zijn dat ik er wat fout heb :p Willen jullie dat dan even aangeven? )
Ik ben ook weer thuis, even langs de mac gereden voor een gezonde maatlijd Spring nu eventjes onder de douche en ga zo selecteren, van mij zullen jullie de eerste morgen zien
Vond het heel gezellig , leuke groep met leuke mensen! Bedankt!
Wat een leuke en mooie foto's komen er al voorbij! Helaas kon ik de middaggroep niet afmaken en heb ik van Chico helemaal geen foto's. Mocht iemand toch nog een keer voor mijn lens willen staan, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Nu maar s de foto's op de laptop zetten!
Edit: dat 'even op de laptop zetten' valt toch even anders uit. Het overzetten duurt nog 27 minuten...
Nee er trok zeedamp op helaas, maar toch een hele leuke shoot gehad, was een superleuk paardje , lekker zonder hoofdstel in volle galop door het water en de losgooi foto's zijn gaaf geworden!
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-14 21:05
Ik ben net thuis.
Mag ik alleen wel zeggen dat ik het niet echt amuses vondt dat er nadat de meeting afgelopen was en wij de spullen aan t opruimen waren dat ik nog mensen door de zee zag rennen. Had dat ook leuk gevonden had dat even aangegeven dan was ik gebleven.