losse atributen kunnen altijd. paaltjes moet je opzetten en is nieteens zo heel spectaculair. ik wil mijn hoepel best meenemen, kan altijd tijdens het los-gedeelte.
Roy wordt super druk als hij een tunnel ziet, hij vindt het geweldig! We hebben het een paar keer gedaan tijdens de cursus, het was zo erg dat roy eerst door de tunnel moest, daarna ging ik weg met hem en konden de andere honden. En ik spring soms crosshindernissen die ik in het bos tegen kom met roy, vindt hij erg leuk om te doen.
Mendyh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-14 10:33
Het komt al steeds dichterbij!
Als ik het goed had begrepen heeft iedereen alles geregeld voor meerijden e.d. toch?
Laten we het hopen, haha. Denk het wel hoor, maar Nederland blijft onvoorspelbaar
Mjetterd
Geplaatst: 24-02-14 13:10
Is het gewoon verzamelen op de parkeerplaats? Of is het prima als je vast naar het stuk bos loopt ?
Mendyh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-14 13:54
Mjetterd schreef:
Is het gewoon verzamelen op de parkeerplaats? Of is het prima als je vast naar het stuk bos loopt ?
Ik denk dat verzamelen op de parkeerplaats het makkelijkste is. Zodra je een paar meter door het hekje richting het bos loopt, kan je namelijk al kiezen welke kant je op wilt. Lijkt mij dat je elkaar dan al snel kwijt raakt.