Zeg het maar dames en heer! Heb sowieso de 2 paards geregeld. Het is een draver dus als de losse modellen willen rijden kan dat denk ik ook wel
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 23:08
Whoa wacht even
We hebben nu als model: * Elanor * Bellatrix * Jenne * Blingh * Marjoow * Aukie
En als fotograaf * Hoffa * Cynn * Blitz22 * Bagheera_206 * joey_lover (mits deze opgehaald word ergens)
Dus een extra model hoeft niet Tis nu 5 om 5 namelijk. Kunnen wel een kwartier per model doen nu iig! Tenzij dit paard natuurlijk niet als model erbij komt maar een menselijk model vervangt
Laatst bijgewerkt door Marjo op 24-05-14 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 24-05-14 23:09
Weinig fotografen zeg. Maar 1 op 1 komt dan wel weer mooi uit...
Edit: Aukie is toch ook model?
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 24-05-14 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja dat lijkt mij niet heel handig eerlijk gezegd. Maar als het niet anders kan dan moet dat maar Ik ben nog wel opzoek naar fotografen erbij. Ik wil dan max. 5 fotografengroepjes zodat de paarden sowieso 1x een kwartier pauze hebben dus max 10 fotografen. Gaan we niet aan komen, maar dat geeft iedereen wat vrijheid om lekker rond te gaan vragen..
kunnen we niet een oproepje doen op fb ? kijken wie er reageren ? iemand even een berichtje doet en iedereen dan delen ?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 24-05-14 23:17
Uhm.. geen 'fotograaf', op standje automatisch en voor de lol.. -ik wil ze wel gaan zitten nabewerken hoor, daar niet van.. maar dan gaat het wel allemaal langer duren...-
Even bijgelezen hoor. Was vandaag de hele dag weg en had net alleen in de trein even (heel traag) internet. Maar ik kan al met Bellatrix mee rijden, dus dat is geregeld Wel bedankt voor het aanbod.
Anoniem
Geplaatst: 24-05-14 23:34
Oke das fijn!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 24-05-14 23:46
Cynn schreef:
Uhm.. geen 'fotograaf', op standje automatisch en voor de lol.. -ik wil ze wel gaan zitten nabewerken hoor, daar niet van.. maar dan gaat het wel allemaal langer duren...-
Tijdje terug had ik mij aangemeld als fotograaf via PB. Maar nooit een reactie gehad. Het leek me erg leuk. Nu heb ik andere afspraken.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 23:54
Cynn schreef:
Cynn schreef:
Mijn paps?
Eenmaal.. Andermaal....?!
Ja hoor mag altijd
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 23:58
ThreeFingers schreef:
Tijdje terug had ik mij aangemeld als fotograaf via PB. Maar nooit een reactie gehad. Het leek me erg leuk. Nu heb ik andere afspraken.