ja gisteren tijdens vaardigheid parcour gevallen. paard sprong een meter de lucht in boven een zeil haha. en tja val je tussen de benen van paard. en hij schrok dus kreeg nog een klap in mijn rug na van zijn achtehoef
Aah wat sneu Mariekeoo.. Sterkte! Fijn dat iemand het overneemt, ik zou niet weten hoe het moet anders had ik graag even geholpen..
Ik zoek eigenlijk (als ik gekozen word überhout als model) nog een bokker met wie ik kan carpoolen (tegen een betaling natuurlijk) vanuit oosterwolde drachten of ergens uit die buurt. OV is dan gewoon krak.
Cadaz
Geplaatst: 09-12-13 19:24
Ik wil best voor je omrijden eerst naar drachten als het niet anders kan, maar dan wel voor vergoeding want voor mij is het eigenlijk de andere kant op
Dat zou super zijn. We kijken wel als het zover is. Misschien kan ik ook nog wel wat bij mijn ouders regelen oid. Of is er nog een andere bokker die er wel langs rijdt
_l_amanda_l_
Geplaatst: 09-12-13 20:20
ik zou er letterlijk langskomen, als ik een auto had. Maar ik ga dus met de trein (en dan nog ff een lift vinden vanaf het station...)
Iedereen kan gelukkig opgepikt worden door mensen met een auto, dat zal dus geen probleem worden Ook vanaf een station.
Cadaz
Geplaatst: 09-12-13 21:03
Zo stemlijst is naar alle fotografen verstuurd. Ook heb ik deze naar mariekeoo & Naaoommii gestuurd zodat zij ook kunnen zien wat er verstuurd is
De deadline heb ik gesteld op volgende week, maandag 16 December 20:00uur. Fotografen hebben dus een een week om de voorkeuren door te geven (Dit lijkt mij ruim voldoende) Mochten alle stemmen eerder ingezonden zijn dan wordt de uitslag natuurlijk eerder bekend gemaakt