Iets komt mij heel bekend voor. En toeval treft dat ik dit met een zonnetje etc ook zo heb geprobeerd.

Je bent al in de goede richting alleen het model is nog wat aan de 'rode'kant.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joey_lover schreef:Ik probeer photoshop wat beter te begrijpen (met de nadruk op probeer). Weet eerlijk gezegd nog niet wat ik er zelf van vind.
[ Afbeelding ]
blowdiene schreef:Hallo allemaal!
Sorry dat ik afwezig was tijdens de shoot, maar ik heb vorige week maandag tijdens mijn eerste stagedag een ongeluk gehad en daarbij mijn voet gebroken.. Daardoor ben ik helaas vergeten af te melden..
Ik bedacht het me vandaag ineens en vond dat ik toch even een berichtje moest doen.. Voel me ook best poedersuiker dat ik het vergeten ben..
Vind het echt heel jammer en nogmaals sorry voor het niet afmelden!
Revanches schreef:Mooi hoor! Prachtige platen.
Iemand voor mij de How-To om een persoon in een flesje te plaatsen?
Ben erg benieuwd.
joey_lover schreef:@ Revanches: Haha, nee het was geen TUT van Marit, al had het denk ik wel zomaar gekund. Was iets van youtube. Vond het wel ontzettend ingewikkeld en weet nu ook al niet meer wat ik allemaal gedaan heb![]()
Mmm, bedoel je rood als in echt rood, of meer oranje. Want op mijn monitor vind ik haar dan eerder iets te oranje/geel.
@Bagheera_206: Dank je. Diafragma stond op 1/4. Jammer genoeg kan ik die met m'n lens niet nog verder open zetten.
Ik heb wel photoshop, maar snap er dus echt nog bar weinig van. Contrast enzo gaat wel, maar echte manipulatie is nog abracadabra voor mij
Ania schreef:blowdiene schreef:Hallo allemaal!
Sorry dat ik afwezig was tijdens de shoot, maar ik heb vorige week maandag tijdens mijn eerste stagedag een ongeluk gehad en daarbij mijn voet gebroken.. Daardoor ben ik helaas vergeten af te melden..
Ik bedacht het me vandaag ineens en vond dat ik toch even een berichtje moest doen.. Voel me ook best poedersuiker dat ik het vergeten ben..
Vind het echt heel jammer en nogmaals sorry voor het niet afmelden!
Ik moet hier niet te diep op ingaan,maar... Vorige week maandag? Shoot was zaterdag.. Dat geeft je 5 dagen en een paar uur.
De shoot draaide practisch om jou. "vergeten" is een slap excuus.