Ja lijkt mij geen slecht idee ook voor nu even voor de duidelijkheid! Wil jij de pbs dan doen of moet ik even helpen?
pinkie87
Geplaatst: 16-11-13 10:38
Ehm als egmond nieg gratis is waarom pakken we dan geen bargen niemand die fout kan zitten. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik nog weinig zin. Ts heeft er zo domper aan gegeven.
jeetje doe niet zo gek pinkie, we kunnen er toch gewoon een leuke dag van maken? en anders nu de knoop door hakken dan kan iemand anders die wel wil mee gaan. groepsapp is een top idee. gewoon egmond adres hier boven. heb niet voor niks voor alle fotograven een bosje bloemen gehaald hoor!
heidiLOVER
Geplaatst: 16-11-13 10:59
Ik ga anders de mensen die niet echt hebben gereageerd afgelopen tijd nu wel even een PB sturen dan weet iedereen waar we aan toe zijn.
Evy
Geplaatst: 16-11-13 11:02
Ik zie dat ik ook op de fotografen lijst sta Gezellig! Jammer van TS, maar we kunnen dit ook samen even regelen toch?
Weten alle modellen dat ze morgen klaar moeten staan?
Egmond is inderdaad gratis parkeren. Maar ik ben wel redelijk bekend in Egmond, dus ik weet dat het parkeren daar erg lastig is. Vooral op zondag als het mooi weer is. Alle parkeerplaatsen zijn gericht op personenauto's, ik zou niet weten hoe je daar met een trailer moet parkeren. Hoe ging dit met andere meetings?
Op de boulevard zou je op het einde kunnen parkeren, maar dan moet je op de weg uitladen en staat de trailer ook half op de weg. Of je moet aso 3 parkeerplekken in beslag nemen door overdwars te gaan staan. Je kan ook uitwijken naar de kennedyboulevard, dat ligt tussen flat gebouwen in. Dan moet je wel met de paarden over de weg lopen naar het strand. Je kan ook direct via die parkeerplek naar het strand maar dan moeten de paarden van een stenen trap aflopen, wat me niet echt handig lijkt.
Ik heb in ieder geval even PB's gestuurd naar degene die ik de laatste dagen niet heb zien antwoorden, zodat we weten of diegene nou nog wel mee gaan
Even over het adres, is er iemand die daar ooit al met een paard heen is geweest dan? Ik heb geen idee van de parkeerplekken want ik ben er nooit geweest.
Nee ik niet. Ik zet de groepsapp in elkaar iedereen die er in wilt graag even pb met je tel Naam en of je model of fotograaf bent. En dan als je model bent welk paard.
Dat is wat makkelijker.
Uhm heidilover zou je mij willen helpen ? Heb t een beetje druk vandaag hebzo een shoot.
Ik zie dat je al pbs hebt verstuurd top !!
Maare dat adres van de boulevard wat is dat ? Waar dan ook alle trailers kunnen ?
Zo ff bijgelezen. Zie dat ik nu op de lijst sta, ben nu aan het werk en ga straks ff kijken of ik het nog red. Is beetje kortdag zo. Ik laat het jullie straks weten.
Joey
Geplaatst: 16-11-13 12:14
Duidelijkheid, fijn! Ik denk pbtje versturen naar iedereen waar 'ie moet zijn etc is een goed plan Ook even het rooster hier neerzetten zou wel handig zijn? En volgensmij is een groepsapp niet echt praktisch, maaroke
SternPhoto
Geplaatst: 16-11-13 12:19
het rooster
is die duidelijk en prima ?
groepsapp is al opgestrart met mensen die hun nr hebben gegeven. Ik vindt het altijd ideaal als ik het niet kan vinden en iemand rijdt voor me kan ik meerijden zeg maar. of als je in de file staat noem maar op.