[FM] Paardenmeeting Diepmeerven 6 Oktober

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: [FM] Paardenmeeting Diepmeerven 6 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 12:44

Hoeveel prikpaaltjes + draad zullen er beschikbaar zijn?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 18:28

't weer ziet er goed uit! :D Zoals de voorspellingen nu zijn blijft het droog zondag!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:12

KUNNEN MAAR 4 PER DAGDEEL, MOCHT HET PROBLEMEN GEVEN IN BEPAALD DAGDEEL DAN ZULLEN WE KIJKEN WAT ER TE REGELEN VALT!
Gelieve boktnaam, eigen naam en paardnaam te vermelden. Liefst ook in die volgorde!

Ochtend +/- 11.00u t/m 13.00u
1. Brownie (IndyPascalle) (maar als een ander echt niet 's middags kan, dan mag het ook 's middags)
2. Josien_
3. Loontje1984
4 Tinkerbel150 (britte go go)

Middag +/- 13.00u t/m 15.00u
1. Dorus
2. Amable, Daniëlle, Jauke & Llevado
3.
4. Eb01, Jeanine & Vera, Mr. Bloem

Aangezien de ochtend vol is zet ik ons in de middag, maar voor mijn bijrijdster Robin zou de ochtend eigenlijk beter uitkomen. Dus mocht daar plek vrij komen schuiven we graag naar door naar de ochtend :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 23:20

As promised;
Het klopt dat er niks is ingevuld, ik neem een uitgeprint schema + pen mee naar de meeting. Daar vul ik alles in met namen en groepjes. Vind ik op de dag zelf makkelijker mocht er wat gebeuren dat ik makkelijker wat kan regelen :).

Afbeelding

Eb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:46

Hoi,
ohhh, dus de middaggroep begint 14.00? Dan kunnen we toch Bixie rijden (moet dan toch al vlechten) :-)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 00:19

Ik zit eigenlijk nog een beetje in dubio of ik mee naar de meeting ga..
A.s. zondag heb ik namelijk kijkers voor mijn pony (staat in de verkoop) Had gezegd dat het wel ging want ik dacht dat ik niks had staan.
Bedenk ik me dat het a.s. zondag al 6 oktober is!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:39

Oh super dat het om 11.00 pas begint! oef ik toch niet zo vroeg m'n nest uit :') Duo's worden ter plekke gemaakt? :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:52

Het zou leuk zijn als je komt Sanne!

Tijden zijn prima!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 16:39

_Sanne schreef:
Ik zit eigenlijk nog een beetje in dubio of ik mee naar de meeting ga..
A.s. zondag heb ik namelijk kijkers voor mijn pony (staat in de verkoop) Had gezegd dat het wel ging want ik dacht dat ik niks had staan.
Bedenk ik me dat het a.s. zondag al 6 oktober is!

Zou zonde zijn als je niet zou kunnen komen... Misschien is het een optie om wat eerder weg te gaan?

Leverage schreef:
Oh super dat het om 11.00 pas begint! oef ik toch niet zo vroeg m'n nest uit :') Duo's worden ter plekke gemaakt? :)

Ja dat is wel het idee, vind ik makkelijker werken mocht er iemand verhinderd zijn en hoef ik niet voor jullie te kiezen. Voelt ook zo ongemakkelijk :=

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:46

Ja de eerste komt om 13.00u kijken en de tweede om 16.00u
Ik zou dus alle portret foto's in de ochtend kunnen doen, maar mij gaat het eigenlijk meer om de losgooi foto's..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 16:53

Hmm begrijpelijk... Lastig, helaas kan ik de keuze voor jou niet maken en alleen maar hopen dat je mee wilt gaan :).

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:11

Lastig Sanne! :\ Ik zou waarschijnlijk voor je pony kiezen en een meeting laten schieten, zeker omdat je 2 kijkers hebt midden op de dag.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:51

Hoi!

Ik sta nog reserve maar wil me toch even afmelden van de reservelijst. Heb mijn eerste werkdagen gehad bij een nieuw bedrijf na een jaar niet gewerkt te hebben en ik denk dat ik zondag de ochtend heeeeel hard nodig heb om mij te tanken, wil ik uberhaupt naar susteren op verjaardag willen..

Dus sorry.. T is even niet anders, mijn lichaam gaat toch net even voor :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:04

Nou ik meld me eigen ook af. Heb besloten dat de verkoop van me pony voor gaat. Wie weet loop ik wel een hele lieve nieuwe baasje mis als ik het afzeg!

Veel plezier iedereen!

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:17

Hee Dames,

mijn welgemeende excuses... Ik heb het onverwacht zo enorm druk gekregen met mijn stage, ik had het echt niet verwacht... Verder enorm weinig op mijn laptop geweest en al helemaal weinig op bokt. Zodra ik even keek was mijn verbinding wel weer zo slecht dat ik eigenlijk niet tot een bericht sturen toe kwam, enorm vervelend. :n
Ik heb in de tussentijd nog wel een trailer proberen te regelen zodat ik het recht kon trekken maar zelfs dat gaat me niet lukken.. Ik heb de berichten even niet meer gelezen dus als jullie al iemand anders in mijn plek hebben gezet is dat natuurlijk volkomen te begrijpen!

Hopelijk gaan jullie een fantastische meeting tegemoet. Als mijn paard nog op de oude stal had gestaan was ik natuurlijk wel mee gegaan want dan kon ik te voet, maar nu helaas niet meer... Enorm jammer... Nogmaals, het spijt me enorm!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 06:45

Jammer! Maar begrijpelijk van alle afmeldingen :) Heb Amable ook nog een pbtje gestuurd over de prikpaaltjes.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 09:39

Inderdaad jammer maar begrijpelijk. Ik ga zo voordat ik vertrek iedereen een pb sturen. Ga nu nog wel een model van de reservelijst pb'en maar als die niet kan laat ik het voor wat het is :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 09:40

Leverage schreef:
Jammer! Maar begrijpelijk van alle afmeldingen :) Heb Amable ook nog een pbtje gestuurd over de prikpaaltjes.

Je bent een topper +:)+

Loontje1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:05

Zou iemand adres nog even kunnen neerzetten? Alleen mobiel nu en is niet makkelijk terugzoeken. Bedankt!!!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:14

Citaat:
Ik heb even een mapje met een routebeschrijving erin.. hoop dat t een beetje duidelijk is.
Tomtom gewoon op heezerenbosch intikken.. als je in de straat bent helemaal rechtdoor rijden.. Je komt dan langs een camping/restaurant af, daar nog rechtdoor totdat je op een splitsing komt, aan de rechterkant zie je een pensionstalling.. Je moet dan rechtsaf slaan en al snel moet je een zandpad op en dat zandpad helemaal rechtdoor blijven rijden tot je bij een open vlakte komt wat als parkeerplaats dient. Daar verzamelen we.

Ik heb in het kaartje met blauw aangegeven hoe je moet rijden met de auto en met geel welke route we te voet afleggen naar de locatie.
[ Afbeelding ]

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:25

Half 11 verzamelen?

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:32

Ik wilde sowieso ruim op tijd komen om eventuele vieze voeten nog even te kunnen bijwerken (ik heb nogal een varken op de trailer). Ik zit alleen met het probleem dat de snelweg dicht is tot 10.00 uur, dus moet even kijken hoe ik dan kan rijden.

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:50

Je kwam uit ospel toch? Ik rij altijd binnendoor over zomeren en dan richting Heeze aanhouden. Is zelfs makkelijker dan snelweg.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:56

Heb nog geen reactie gehaf over de prikpaaltjes.. Is er nog iemand met prikpaaltjes voor de ochtend? Misschien verstandig om nog nog reserve paaltjes te regelen. Mocht ik niks meer horen

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:58

Ik zal zorgen dat ik prikpaaltjes bij me heb. Maar heb wel alleen grote en het zijn er maar 8 of 10. Maar ja, beter iets dan niets. Moet alleen even kijken of ik er ook nog draad bij hem...