Puh photoshop heeft geen zin meer, heeft besloten vast te lopen, en na opnieuw opstarten nog een keer haha geef het op voor vandaag, maar ga wel ff plaatsen op de weebly wat ik tot nu toe heb!
heleenxx
Geplaatst: 23-10-13 22:30
Ik hoop dat Olivier daarbij is, Justine!
heleenxx
Geplaatst: 23-10-13 23:00
Ik zie nog helemaal geen foto's op die wiebelpagina. Moet ik daarvoor inloggen of zo?
Nog op drie foto's van Jack touwtjes van de paddock wegwerken (wat een rotwerk blijft dat toch zeg..) en dan ben ik daar ook klaar mee. Martje is als volgende aan de beurt (alfabetische volgorde haha).
Ik merk het haha. Vind het zelf ook altijd wel fijn om de foto's zo snel mogelijk af te hebben, maarwil wel zorgvuldig blijven
Myca
Geplaatst: 23-10-13 23:32
De spanningsboog van de modellen is op een ander moment het hoogst dan bij de fotografen. Eigenlijk zouden alle fotografen eens model moeten zijn en alle modellen eens fotograaf.
Ze staan allemaal op de wiebel hoor! Haha na een zwaar gevecht met mijn laptop , heb ik gewonnen, heb niet overal de touwtjes weg, na 23 foto's had ik het wel even gezien, dus als je nog touwtjes weg wilt hebben, geef even een gil