Oooh ik hoop echt nog wat actie foto's van Lola te zien, al liet ze zich dan niet zozien als thuis.Maar de standfoto's zijn ook al super!
Haha die heb ik ook frederieke. Echt een aantal foto's waar ik zo om heb gelachen. Dinsdag komen alle foto's
mijne zijn aan het uploaden dus binnen een aantal uur heb je ze op de mail. lolaatje heb ik wel een aantal running fotos.
Al mijn foto's komen op m'n site te staan. Kunnen jullie hierop komen ? M'n Comp geeft een rare site aan SternPhoto.tkAls die het niet doenSternPhoto.weebly.comGa dan naar portfolio - meetings - Lelystad en dan staan alle modellen op schema onder elkaar
http://www.flickr.com/photos/100357659@ ... 257630145/mijn foto's verzamel ik hier, bij de beschrijving boven de foto's staat hoe je ze moet downloaden
Oh zie nu pas de mail! Wat zitten er een super leuke foto's bij!Hoe zit dat eigenlijk met foto's mag ik die downloaden en op FB zetten?
dankjewel! ja, deze foto's zijn gewoon voor jou. als je er een zonder naam wilt dan pb je maar even voor prijs en info. (:edit: frederieke was me al voor. precies wat zij zegt (:
haha netjes toch. in koeienletters vind ik zo naar voor de mensen! * iemand al de emailadressen van die 2? want anders hebben ze pech en zijn ze volgende week aan de beurt..