Inderdaad! Ben onwijs benieuwd Ik heb net mijn hoepelrok gehaald, enorm ding ghehe. Nu op zoek naar de juiste tule
Roane
Geplaatst: 02-10-13 13:29
Dus we moeten je even door de smalle doorgangetjes helpen in dat kasteel met die hoepelrok?
Net de grime uitgetest bleef alleen even iets te goed zitten hoop dat ik dat wit zo nog uit mijn neus krijg voordat ik op mijn jeej-we-hebben-zes-maanden-wat date ga
PocoGaucha
Geplaatst: 02-10-13 13:33
Roane... ik kom als nar dus ik pas ook niet tussen de jurken haha.
misschien is het goed om een lijstje te maken waar mensen vandaan komen ivm samen reizen + hoe laat we er moeten zijn enzo ov is nogal een probleem in deze regio namelijk. dus dan kan ik optijd nog wat regelen aan vervoer als het moet.
ik heb de avond ervoor een halloween feest, maar dat komt wel goed.
Roane
Geplaatst: 02-10-13 13:42
PocoGaucha schreef:
Roane... ik kom als nar dus ik pas ook niet tussen de jurken haha.
Ik ben dus niet de enige 'gek' tussen de jurken *pudum tss*
yeah, we kunnen anders samen met ov gaan vanaf utrecht,(en dan samen naar amsterdam ofzo) dan help ik je tillen
ik ben op zijn vroegst pas om kwart voor 9 in utrecht
ik trek gewoon thuis mijn pak al aan. visagie hoefde niet zelf toch? dan neem ik wel gewoon de spulletjes mee die ik altijd zelf al gebruikte. ik kan zowieso een hoop van mijn make-up collectie meenemen, ik heb een hoop cool spul.
Lipydo
Geplaatst: 02-10-13 13:57
Roane schreef:
Dus we moeten je even door de smalle doorgangetjes helpen in dat kasteel met die hoepelrok?
But hé, ik heb ook niet zomaar 'alleen' een jurk hoor ghehe. Ben de engel en de duivel met mijn witte en zwarte jurken
Ach, ik kan inderdaad ook al thuis alles aantrekken en met het ov gaan... als krijgerelf met genoeg bont om zich heen hangen om de dierenbescherming een hartverzakking te bezorgen... en dan heel boos om me heen kijken
Ben wel eens vaker in kostuum naar een evenement gereisd en ik hang altijd een beetje tussen het grappig vinden hoe het overduidelijk is dat het mensen shockeert hoe je er bij loopt, en aan de andere kant voel ik me dan altijd -logischerwijs- gruwelijk bekeken
ik zat na de eff in de mac. komt er een gene simmons immitatie binnenlopen:P
Roane
Geplaatst: 02-10-13 14:21
Ik werk bij de railcatering, dus ik vind het altijd prachtig als er een evenement of animecon bezig is leuke replieken verzinnen op verkleedde mensjes.
Roane
Geplaatst: 03-10-13 13:33
Ik kom er niet uit... wil ik mijn schouderstukken mahonie rood maken, donkerbruin met antique finish, of zwart.. argh, ik voel me zo'n wijf...