[FM] paarden Oenkerk, 15/09, *upd. pag. 16

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Re: [FM] paarden Oenkerk, 15/09, *upd. pag. 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:16

Volgens mij kan ik toch wel. :D Kan ik nog mee als fotograaf?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:29

ik ben er ook bij.
neem mischien nog een vriendin mee..(zonder paard, met fototoestel) maar niet als officiele fotograaf.
ze heeft haar fototoestel al 3 dagen :)

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:30

Ketly, volgens mij kun je wel mee.. Even Amanda haar reactie afwachten, het schema is namelijk al wel klaar

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:01

Likemaaike schreef:
Ketly, volgens mij kun je wel mee.. Even Amanda haar reactie afwachten, het schema is namelijk al wel klaar

ilsexx en Seven zaten in een groepje, en Seven gaat niet meer mee.. dus dan zou ik op zich daar bij kunnen? :D

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:20

Ketly schreef:
Likemaaike schreef:

ilsexx en Seven zaten in een groepje, en Seven gaat niet meer mee.. dus dan zou ik op zich daar bij kunnen? :D

Jaa! En in ochtend zit je dan bij mij in groepje daar zat Seven namelijk bij mij in

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:22

Ohja idd. :D

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:38

oh dames, jullie moeten niet op mijn reactie gaan zitten wachten hoor! Heb deze week weinig tijd om te Bokken enzo, dus dan gaat het niet goed straks :')
Ik pas voor nu de schema's nog wel ff aan, als er daarna nog wat veranderd: ik heb ze gewoon in photoshop gemaakt, dus er is vast wel iemand die er zelf aan kan prutsen, van de fotografes?

Afbeelding

Afbeelding

ikkebenmar: als je wilt ruilen met iemand van de middaggroep, zou je dat dan zelf willen regelen via pb? Ik heb daar helaas nu ff echt geen tijd voor (heb gewoon de hele maand tijd-tekort haha) en dan krijg je wss. het niet op tijd geregeld...
Ik ga ervan uit dat StalQuoVadis Damasco wel goed onder controle heeft hoor, dus een ruil met een merrie is op zich geen probleem. (als jullie er maar even om denken tijdens de meeting)

Joltsje: je vriendin is welkom hoor! Ik laat haar wel uit het schema, dan kan ze gewoon bij een groepje aanhaken als ze wil, of gewoon zonder schema her en der wat fotograferen :)

Jullie allen veel plezier gewenst!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:38

Is er misschien een fotograaf die op de dag zelf de leiding een beetje wil nemen? Weet niet of we op TS kunnen vertrouwen. Zou het zelf wel willen doen, maar ben er alleen 's ochtends met een jong paard. Dus dat is niet zo handig..
Ik kan Saga helaas niet onder het zadel laten zien :( Vanochtend bij de chiropractor geweest, en hij heeft 6 wervels verkeerd zitten.. Mag 2 weken lang alleen longeren.

En neemt er nog iemand paaltjes en lint mee? Of gaan we niet losgooien?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:46

Monster_tos schreef:
Is er misschien een fotograaf die op de dag zelf de leiding een beetje wil nemen? Weet niet of we op TS kunnen vertrouwen. Zou het zelf wel willen doen, maar ben er alleen 's ochtends met een jong paard. Dus dat is niet zo handig..
Ik kan Saga helaas niet onder het zadel laten zien :( Vanochtend bij de chiropractor geweest, en hij heeft 6 wervels verkeerd zitten.. Mag 2 weken lang alleen longeren.

En neemt er nog iemand paaltjes en lint mee? Of gaan we niet losgooien?

Ik wil haar wel een beetje helpen, ik organiseer zelf 10 november ook een fotomeeting in Oenkerk. Dit is dan de 2de x dat ik een beetje leiding neem ben nog wel erg jong 18 jaar :o .

Ah dat is balen :( Dan worden er mooie foto's van Saga gemaakt als portret en eventueel losgooien.

Ik weet niet hoe het met het losgooien zit..

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:13

Ik weet niet of iedereen het hiermee eens is?

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:13

18 jaar is toch prima :) Vorige meeting waar ik geweest ben was georganisseerd door een 14 jarige!

Zal Saga gaan knotten! Voor het eerst dus ben benieuwd hoe het hem staat. Als ie zich opwind heeft ie een prachtige nek, dus hopelijk laat hij dat een beetje zien!

Edit: Waar mee eens Maaike?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:17

Monster_tos schreef:
18 jaar is toch prima :) Vorige meeting waar ik geweest ben was georganisseerd door een 14 jarige!

Zal Saga gaan knotten! Voor het eerst dus ben benieuwd hoe het hem staat. Als ie zich opwind heeft ie een prachtige nek, dus hopelijk laat hij dat een beetje zien!

Edit: Waar mee eens Maaike?

Even om verwarring te voorkomen, mijn naam is Judith, boktnaam : Likemaake :o

Ik hoop dat Saga zijn nek laat zien zo top zijn! +:)+

Of jullie het ermee eens zijn dat ik dan een beetje help organiseren :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:54

Ok vind het peim dat je helpt maaike.
En ik zou losgooien erg mooi vinden maar geen odee of het mag. Ik kan wel even kijken vooe paaltjes wn lint.

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:55

Joltsje schreef:
Ok vind het peim dat je helpt maaike.
En ik zou losgooien erg mooi vinden maar geen odee of het mag. Ik kan wel even kijken vooe paaltjes wn lint.

Judith :+
Ik weet ook niet of er paaltjes en lint zijn, iemand die het kan regelen?
Joltsje, weet jij waar die vallei zit? Ik weet wel de waterbak te vinden, en het stuk ervoor waar ook veel crosshindernissen stonden.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:11

als we verzamelen op de parkeerplaats van de trochreed dan weet ik wel waar de vallei is en de waterbak :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:50

Vanwege het ontbreken van de persoon die de leiding wilt nemen, incl. de toestemming en organisatie, wil ik me bij deze terug trekken.
Wanneer er een andere datum komt, met een goede organisatie en een persoon die de leiding neemt, wil ik graag fotograferen!

Mijn excusses, ik vind het onwijs moeilijk maar ik vind organisatie en leiding enorm belangrijk tijdens een meeting.

Sorry lieve fotografen, sorry lieve paardeneigenaren (met jullie prachtige modellen!).

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:16

Ik wil de leiding nemen, samen met de ts

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:41

Maar alles is toch allang duidelijk of ben ik nou zo gek? We verzamelen bij dat restaurant en de 1e ronde is om half 11 zoiets. Waar is leiding dan nog voor nodig? Om je dan nu nog terug te trekken vind ik, tov ons én degene die de schemas enalles, niet fair. Jouw keus natuurlijk maar dit vind ik gewoon jammer.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:54

Terugtrekken kan altijd. Maar voor mijn gwvoel is alles innd gewoon geregels.

@likemaaike Dw vallei is daar waar al sie hindernissen sronden.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:10

Mooi, 't is echt maar kwartiertje hooguit met de trailer. :D
Nog mensen die mee willen rijden vanuit Hurdegaryp?
Ik ben iig om 13.30 bij de trochreed inclusief paard. Heb 't al een x eerder gevraagd, maar nog voorkeur qua kleur dekje? (bruin/roze/blauw/groengrijzig) Oneta gaat iig mooi in de knotten en dan zien we dan wel weer verder. :P We lopen dus vanaf de trochreed naar de vallei? Is dat ook langs de weg of niet? En is het druk met mensen/auto's bij het restaurant?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:13

Hoo wacht. Ik dacht dat het deze zondag was, maar nu lees ik in een ander bericht de 29e? Wat is het nou? :')

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:17

Aanstaande zondag !

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:19

Oh toch wel? De 29e kwam beter uit _O- maar de 15e kan ook, heb er zin in! Ik hoop dat het rijden ietwat leuk gaat, want ik heb al minstens een jaar geen rijfoto's (v/d dressuur dan) gehad van paardlief en mij!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 07:30

Vanaf d trochreed is het een rustige weg oversteken en dan het bos in. Kans dat je een auto tegenkomt is dus klein. Restaurant is zondag overdag rustig.

Van de trochreed naar de vallei is 200 meter. Op wedstrijd van trailer naar de ring is vaak drukker en verder.

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 09:16

Ik twijfel persoonlijk of ik ga fotograferen, heb namelijk geen tijd om de foto's te nabewerken en zit nou nog met een meeting van juli..
wel kom ik natuurlijk op de dag zelf om te assisteren, te roepen enz