Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Likemaaike schreef:Ketly, volgens mij kun je wel mee.. Even Amanda haar reactie afwachten, het schema is namelijk al wel klaar
ilsexx en Seven zaten in een groepje, en Seven gaat niet meer mee.. dus dan zou ik op zich daar bij kunnen?
Monster_tos schreef:Is er misschien een fotograaf die op de dag zelf de leiding een beetje wil nemen? Weet niet of we op TS kunnen vertrouwen. Zou het zelf wel willen doen, maar ben er alleen 's ochtends met een jong paard. Dus dat is niet zo handig..
Ik kan Saga helaas niet onder het zadel laten zienVanochtend bij de chiropractor geweest, en hij heeft 6 wervels verkeerd zitten.. Mag 2 weken lang alleen longeren.
En neemt er nog iemand paaltjes en lint mee? Of gaan we niet losgooien?
Monster_tos schreef:18 jaar is toch primaVorige meeting waar ik geweest ben was georganisseerd door een 14 jarige!
Zal Saga gaan knotten! Voor het eerst dus ben benieuwd hoe het hem staat. Als ie zich opwind heeft ie een prachtige nek, dus hopelijk laat hij dat een beetje zien!
Edit: Waar mee eens Maaike?
Joltsje schreef:Ok vind het peim dat je helpt maaike.
En ik zou losgooien erg mooi vinden maar geen odee of het mag. Ik kan wel even kijken vooe paaltjes wn lint.