Ik heb liever 3 paarden per groep dan 1 lange. Anders heb je 6 rondes en uit ervaring kan ik zeggen dat de meeste paarden het na 3/4 rondes wel zat zijn. Zie ze dan nog maar eens stil te zetten/oren naar voren te houden.. Is voor het resultaat niet echt bevorderlijk.
Erna_
Geplaatst: 30-04-14 20:27
Ik lees dat jullie nog een reservefotograaf zoeken? Ik heb zaterdag nog niets gepland staan, dus mochten jullie fotografen te kort komen, dan wil ik wel komen
Zamero zou je er ook eerder kunnen zijn dan 12.00 ? anders kan ik erna bij een groepje fotografen indelen en dat we geen pauze hebben zodat de dag sneller klaar is, denk dat een aantal dat liever hebben?
Longeerfoto's, dus ik horf toch de paaltjes niet mee te nemen?
Erna_
Geplaatst: 01-05-14 12:28
Je mag mij ook gewoon als reserve laten staan, dan hoeft er ook niemand pauze te houden. Toevallig zag ik dat de een na de ander zich afmeldde voor deze meeting en dat er geen reserves meer waren als er nog meer afmeldingen kwamen. Zaterdag heb ik toch niets bijzonders te doen, vandaar dat ik me aanmeldde als reserve. Jullie hoeven je nu niet ineens in allerlei bochten te wringen om mij erbij te plaatsen, dat was mijn bedoeling niet. Mocht het nodig zijn, dan kom ik, en anders vind ik vast wel iets anders te doen. Met zijn drieën in een groepje vind ik overigens persoonlijk niet fijn, je loopt elkaar dan vaak best wel in de weg
Oh en mag het min 15 min voor portret? 10 min vind ik wel erg kort.. En dan klopt het longeren niet. Staat nu dat je om 11 uur laatste portretgroepje begint en zelfde tijdstip de actiefoto's. Middag hetzelfde.
Cynn: Jawel maar het is zo dat sommige mensen pas op dezelfde dag willen kijken of ze los willen gooien, dus losgooien en longeren vallen onder het zelfde kopje. Je hebt trouwens gelijk over diezelfde tijd, ik zal het aanpassen.
Ik heb met 10 minuten eerlijk gezegd altijd wel genoeg maar 15 mag van mij ook. Erna we maken wel een groepje van 3 want als ik eventueel dingen moet regelen dan fotografeer ik niet.
Ik weet niet hoe groot het daar is? Op de meeste locaties zette ik het zo op dat de paddock nog in mijn zichtveld was. Kon ik het gewoon nog in de gaten houden. Als iedereen even meehelpt is het binnen 10/15 min opgezet. Anders langer.
Je kan het vanaf de parkeerplek niet zien, er is nog een duingebied waar je doorheen moet. We kunnen niet dichterbij parkeren, dat zijn betaalde parkeerplekken en erg smal. Waar we nu verzamelen is volop parkeer ruimte en is erg groot.
roxyolly
Geplaatst: 01-05-14 17:28
Moeten we ver lopen naar het strand? Ik wilde namelijk omkleden als ik ga rijden dus moet wel wat mee sjouwen...