Mmmmmm ik ben echt aan het watertanden hier, wat is dit supergaaf zeg!! En stuk voor stuk prachtige foto's die voorbij komen!Laura, het ligt ook een beetje aan hoe het licht valt denk ik, Yuko heeft wel soms wel een bruine gloed over zijn vacht... En soms meer grijs.
Laurahh schreef:Huh, waarom is Yuko bruin op jouw foto? Hij is toch meer grijs? Ik denk door de licht inval dat het beetje bruin dat in zijn vacht zit benadrukt wordt. Op andere foto's is hij wel grijs...*editie mezelf *Reactie gelijk met Sonja
Hoe zit het trouwens met de mannelijke fotograaf, zien we zijn werk hier ook terug? *Ik ga nu stoppen met elke seconde op REFRESH drukken om te zien of er al nieuwe foto's zijn*
Sonja89 schreef:Hoe zit het trouwens met de mannelijke fotograaf, zien we zijn werk hier ook terug? Hij zal alle foto's in het andere forum zetten wat Saskia heeft aangemaakt.
Was inderdaad een lang dagje, maar allemaal erg leuk! 8 fotootjes moeten nog wel gaan lukken en dan zoek ik lekker mijn bedje op!
Ik ga zo weer verder aan de foto's, ga vanaf nu hond voor hond afwerken.Roept u maar, met welke moet ik beginnen?