Ben blij dat we gister afgezegd hebben.. was wel erg warm en ook echt veel te druk op het strand.. Nu nog eens kijken wanneer we heb op nieuw gaan proberen..
Op 18 augustus is het ook laag water, daarna weer op 31 augustus/1 september en 14/15 september. Half september gaat de zon al om 20.00 onder dus dat zou al wat aan de late kant zijn.
Ik zou het heel jammer vinden als het de 18de gaat worden. Ik had ook heel graag mee gewilt
DesireeK
Geplaatst: 26-07-13 22:20
marion82 schreef:
Ik zou het heel jammer vinden als het de 18de gaat worden. Ik had ook heel graag mee gewilt
Ik heb nog niet geïnventariseerd vandaag.. Maar ik zou het ook jammer vinden als je niet mee kan. Misschien nog op 1 van de andere data? Als er iemand uit valt?
Ik heb morgen wat meer tijd dan ga ik even kijken.. De gene die als eerste in het lijstje stonden hebben natuurlijk voorrang. Dus nu kan het zijn dat die er later bij zijn gekomen hebben gestemd op de 18e ik weet het zo niet uit mijn hoofd namelijk..
Er zijn inprincipe 2 nieuwe datas bekend gemaakt toch. Alleen moet even gekeken worden wie van de eerste lijst kunnen. Das best een werk voor desiree. Iig kan ik wel de 18e
annetjee19
Geplaatst: 30-07-13 22:23
DesireeK schreef:
Ik heb al een paar keer iets geroepen in het topic maar echt reactie krijg ik niet helaas...
Ik ben nog nooit bij een meeting geweest dus ik neem liever niet de leiding tijdens de avond. Anderen misschien??
Ik sta ook op de lijst voor de derde, maar voor mij geld hetzelfde als hiervoor gezegd. Het is mijn eerste meeting en ga als model, dus zou ook niet zo goed weten hoe ik de boel moet coördineren. Kwestie van een tijd en plaats afspreken of moet er meer geregeld worden?
DesireeK
Geplaatst: 31-07-13 11:28
Dan moeten nu de nu de fotografen nog even reageren.. Ik zal even kijken hoe laat de zon onder gaat. Dan kunnen we alvast een tijd bepalen. De plaats is het noorderparkeerterrein in Katwijk. Dat is het parkeerterrein bij Manege Jonker en de KNRM.
Voor de rest zal toch 1 van de fotografen het toch op de dag zelf moeten regelen van hoe of wat. ik kan dat niet doen vanaf thuis..
Edit: de zon gaat onder om 21.26 uur. ik denk 19.30 uur wel een mooie tijd is om af te spreken.
Het adres voor de navigatie is: Noordduinseweg 7, 2221 EV Katwijk Zh