Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
andamoon schreef:Lieve mensen in de plaats van Grafito mag wel iemand van de reservelijst mee.... Grafito is nu echt met pensioen en krijgt van ons zijn welverdiende rust !! Al vind hij het GEWELDIG om shoots te doen en vindt ik het ook iedere keer weer een compliment dat ze Grafito kiezen als model, het gaat nu echt niet meer. Grafito is een oude man, die zich bij iedere presentatie geeft alsof het de eerste is en hij nog een jong paard is..... Maar het herstellen daarna duurt steeds langer en dat wil ik hem besparen. Soms moet je een dier tegen zichzelf beschermen omdat ze anders keer op keer aan zichzelf voorbij lopen. Sorry voor degene die dit organiseren, we hadden liever ook gewoon WEL meegedaan maar het is in deze beter voor Grafito om dat niet te doen en hem nu te laten genieten van zijn oude dag zolang het nog kan !!!
LisaDijk schreef:SSDesign schreef:Ik heb nog steeds 2 probleempjes: camera en vervoer...
Dat eerste probleem is waarschijnlijk tegen die tijd wel opgelost. Voor het tweede probleem moet ik eens even puzzelen wat het makkelijkste is.
Karen, Ivonka, Plonie en Veronique komen volgens mij uit jouw richting?