Ik kan je afzetten op station leiden Aks je wel. Vanaf daar kan je naar haarlem
Chernique
Geplaatst: 10-05-13 20:20
Hm, ja dat zou kunnen Is het niet onbeleefd om dat zomaar te vragen
Soms wordt het aangeboden en dan ben ik heel erg blij, maar ik wil mezelf niet opdringen.
Maar bij deze dan de vraag of er fotografen/middagmodellen zijn die richting Haarlem/het noorden rijden?
Chernique
Geplaatst: 10-05-13 20:21
Meijer1990 schreef:
Ik kan je afzetten op station leiden Aks je wel. Vanaf daar kan je naar haarlem
Dat zou inderdaad ook kunnen!
Laurahh
Geplaatst: 10-05-13 20:21
Nee joh, dat moet je gewoon vragen! We helpen elkaar toch gewoon zoveel als het kan..
Ik neem ook Lottjxx en EquiPhoto (als zij nog mee gaat tenminste, niks meer van gehoord) mee in mn auto. Samen is altijd gezelliger dan alleen en als je reiskosten deelt is het voor iedereen goedkoper dan met het ov gaan ofzo
Ik zou het zelf ook doen ja! Als ik over een tijdje mijn rijbewijs heb (19 juni voor de eerste keer praktijkexamen ) ga ik ook lekker naar meetings en kan ik ook andere meenemen
Ik ga helaas ook in 1 streep richting het oosten kom uit de betuwe
Patricia_86
Geplaatst: 11-05-13 08:51
roxyolly schreef:
Ik zou mee kunnen met een fries en kwpn ruin... ik hoor wel of jullie nog modellen zoeke
Hey, Romy liep vanochtend weer niet goed helaas. Misschien idee om haar mee te vragen? Dan laat ik Romy thuis en ga ik gewoon met Tessa en Arabier mee om te helpen.
Ik rij zelf met paard en trailer vanaf Zoeterwoude. Je kan vanaf daar meerijden heen. Ga wel terug na de ochtend groep maar misschien kan je met iemand anders of ov. weer terug?
Vervelend zeg. Ik woon in Den Haag en gister zeiden ze ook veel buien en het heeft een paar keer licht gemiezerd en verder bijna alleen maar droog. Wat mij betreft gaat het gewoon door, hoe denken jullie erover?
Unleash
Geplaatst: 11-05-13 12:57
Nou van miezer wordt je ook snel nat.. dan plakken de manen en haren van de modellen aan elkaar en de camera's worden ook nat.
Ik zie dat gewoon niet zo zitten eerlijk gezegd want de hele dag gaat mij wel 30 euro kosten. Ik moet vanavond tot laat werken en morgen om zes uur er uit en dan 2 uur in de auto naar het strand. Als het nu gaat miezeren oke, maar het kan ook met bakken uit de lucht komen terwijl we op het strand staan. Dan is de hele dag verpest want dan zijn alle modellen van die groep klets nat.
Als het weerbericht gewoon droog weer geeft, dan had ik het er allemaal voor over gehad omdat je dan misschien nog leuk portfolio materiaal kunt schieten.
Hier onweert het op dit moment en komt het met bakken uit de hemel
Chernique
Geplaatst: 11-05-13 13:16
De weersvoorspelling is idd niet zo best.. Zelfs miezer is eigenlijk al teveel nattigheid. Paarden worden nat, camera's met dure lenzen worden nat, grauwe lucht, harde wind, Ik hoop zooooo dat het nog opklaart
Ohh balen Meijer!
Is er (als het doorgaat) iemand waarmee ik een stukje terug kan reiden in de middag? (richting Haarlem)
Vandaag is het al vanaf 10 uur helemaal droog terwijl er hevige buien zijn aangegeven bij Den Haag. Morgen staat er een enkele bui en in de middag droog.
Misschien de ochtendgroep een uurtje later laten beginnen?
Mocht de meeting verzet worden wil ik kijken of ik dan ook op de reservelijst terug kan. Ik wil deze week kijken of de lens gemaakt kan worden. Me vader was zo lief om te kijken of hij hem kon maken maar knikte hem per ongeluk in 2e. Maar het enige stukken is dat het motortje niet goed aan elkaar zit en die ring is stuk. Hoop dus dat hij gemaakt kan worden.
Anders heel veel plezier allemaal en ik zie het resultaat verschijnen
Ik heb op het moment thuis geen internet, vandaar dat ik even.kort reageer via mobiel. Ik weet niet of de meeting nog door gaat (op mijn telefoonn is internetten bijna niet mogelijk,vandaar dat ik ook even niks van me heb laten horen) maar ik heb zojuist bevestiging gekregen dat ik morgen moet werken... Ik wens iedereen veel plezier!
Chernique
Geplaatst: 11-05-13 13:49
wat jammer.. 2 fotografen die afmelden..
Zamero
Geplaatst: 11-05-13 13:57
Ik zie toch op veel weersverwachtingen dat er morgen ochtend toch buien worden verwacht Ik hoor wel of het doorgaat of niet, zou het leuk vinden van wel. Maar of het echt prettig is met het weer dat verwacht word. De beslissing word dus 20.00 gemaakt? Ik ben werken