Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Ik kom naar een meeting voor portfoliofotos, als ik dan een paard voor me krijg met een knalroze hoofdstel weerhoud mij dat om fotos te maken omdat ik die sowieso niet in mijn portfolio ga zetten. Ik moet ongelofelijk ver reizen voor deze meeting, wat mij veel geld kost aan benzine/trein en waar 9 van de 10 keer geen nabestellingen van komen. Een meeting kost mij dus vaak geld. En als ik dan ook nog eens een paard voor me krijg met een enorm knallend hoofdstel, nee dank je
Zoals ik al zei: Een leuk kleur dekje, no problemo. Maar houd het tuig gewoon basic zwart/bruin. Of neem een touwhalster mee ofzo, die kan je soms nog wegwerken
NiKip schreef:Marjoow schreef:Ik kom naar een meeting voor portfoliofotos, als ik dan een paard voor me krijg met een knalroze hoofdstel weerhoud mij dat om fotos te maken omdat ik die sowieso niet in mijn portfolio ga zetten. Ik moet ongelofelijk ver reizen voor deze meeting, wat mij veel geld kost aan benzine/trein en waar 9 van de 10 keer geen nabestellingen van komen. Een meeting kost mij dus vaak geld. En als ik dan ook nog eens een paard voor me krijg met een enorm knallend hoofdstel, nee dank je
Zoals ik al zei: Een leuk kleur dekje, no problemo. Maar houd het tuig gewoon basic zwart/bruin. Of neem een touwhalster mee ofzo, die kan je soms nog wegwerken
Als je er geen goed gevoel over hebt kom je toch gewoon niet?
Ik vraag ook vaak advies van de fotografen over wat ze willen zien qua outfit. Maar als iemand neee geen roze gaat gillen krijg ik juist de neiging dit wel te doen.. Daar word ik tegendraads van
Ik sta open voor advies, maar ik vind dat je als fotografe ook voor nieuwe dingen moet kunnen openstaan.
DesireeK schreef:Nou weten we het wel Marjoow.. Maar wat nina bedoeld is ook niet alleen een kleurig dekje.. Nou verwacht ik Frits niet met een roze hoofdstelMaar je weet het natuurlijk nooit.. hahaha
NiKip schreef:Frits komt niet met een roze hoofdstel.. Dan houdt hij straks geen mannelijkheid meer over
Ik reageerde omdat ik het idee krijg dat je geen zin hebt in de meeting. Je hebt al twijfel vanwege de kosten etc, dus vandaar dat ik zei: Als je er geen goed gevoel over hebt kom je toch gewoon niet?
Er zijn vast ook wel meetings dichter bij jou in de buurt en dan is het niet zo'n probleem als de modellen niet in je portfolio passen.
Gave outfit kaniche!
kaniche schreef:Oh ja, wat betreft de manen en staart: wat denken jullie, krullen of stijl? Ik denk dat krullen wel leuk is om te doen. Dan vlecht ik twee dagen van tevoren in en de dag van de shoot haal ik de vlechten eruit. Als jullie liever stijl zien dan doe ik stijle manen en staart
NiKip schreef:Omdat jouw manier van schrijven mij echt heel erg uitlokt op de een of andere manier
Normaal kan ik me altijd netjes inhouden, maar de manier waarop jij dingen neerzet frustreert me.
Vind je jezelf niet heel erg hoogmoedig klinken en je laatste post? Als je je zo bij alles in je leven opstelt leer je nooit iets nieuws. Probeer je nou toch ook eens open te stellen voor de meningen van anderen.