hé, Yvonne, kom jij volgende week ook? Ik ben er ook!
Ik heb vandaag een fotomeeting gehad met een paar honden! dat ging goed & zo te zien zijn er vrij mooie foto's uitgekomen! Dus ik heb kunnen oefenen! & heb er ontzettend veel zin in!
Jup mag ook de riet wel, wat voor jou makkelijkste is
Noon
Geplaatst: 02-07-13 11:12
Ik neem trouwens de Purioso mee i.p.v. Special. Dit omdat Space sinds kort 24/7 met een jaarling op de wei staat, en ik de boel daar nu niet in de war wil schoppen. Heb daadwerkelijk 1 foto van de Purioso (in mn profiel) Ze is niet groot, koffievos met 3 hoge witte benen en een brede witte bles. Staand oogt ze niet zo bijzonder, onder het zadel is ze daarentegen wat 'indrukwekkender'.
Oeh we hebben er dus goed weer bij wat ik begreep van Piet heerlijk! vandaag ging het op Drafbaan drachten helaas niet door, we hadden de auto al ingepakt toen we dat lazen.
Pffff twijfel twijfel twijfel... Ik moet langs koeien op een smal pad, vorige keer totaal verkeerd afgelopen... Nu moet ik daar dus weer langs in me uppie maar de vraag is gaat dat lukken./durf ik dat.. of zal ik toch mijn plekje af moeten staan? Mambo en ik willen wel heel graag...