Helaas was ik niet tevreden met de fotos die ik had gemaakt. Daardoor zijn er maar zo weinig. Nogmaals excuses. Gelukkig hebben we elkaar al via de app gesproken dus het komt uiteindelijk wel weer goed . Bij deze gaan we die van jou en tygo overnieuw doen.
( de kleuren zijn trouwens ietsjes anders op google + dan het origineel. Dat doet google + automatisch, om de goede kleuren te zien moet je eventjes op een foto staan en dan links boven kijken) dit geldt btw voor alle modellen.
Zo nu heb ik alle modellen gehad. Als modellen eventueel na willen bestellen kunnen ze mij een pb sturen of een whatsup ( want ik denk zo dat ik iedereen wel heb in mijn telefoon door de groepschat )
Nogmaals alle modellen bedankt ik vond het een leuke dag.
Zitten zeker een paar hele mooie bij Steph!! Dank je wel!! Zijn er nog 2 of 3 fotografen die met foto's bezig zijn?? Ga ik daarna alles eens bekijken en selecteren wat ik wil hebben
Als je op de linkjes klikt krijg je dus nog meer foto's te zien. Mocht er interesse zijn in nabestellelingen, ik vraag 5euro per foto en stuur dan het originele bestand via de mail.