Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annalovertje schreef:Arinossa schreef:Meiden, ik denk dat jullie mijn reacties véél te negatief op hebben gevat. Tuurlijk, ik baal. Ik snap ook wel dat jullie Amber niet snel zullen kiezen. Ik heb gewoon eenmaal niet zo'n spectaculaire pony, maar het is wel mijn pony![]()
Ik kan ook een fotograaf boeken, maar dat is toch heel anders dan een meeting? De meetings bij de genieput zijn voor ons naast de deur en hoef ik niet met de trailer weg, Amber houdt niet van trailers. Ze is er bij de vorige eigenaar doorheen gezakt.
Ik vind het vervelend dat jullie mijn reacties te negatief vonden, dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik wil zeker de sfeer voor jullie niet verpesten.
Misschien dat ik per ongeluk wel langs rij op 12 meiNee, grapje natuurlijk.
Veel plezier de 12e! Ik ben benieuwd naar het resultaat
Gebeurde mij vorig jaar dus wel... Vriendin (chicalover) en ik reden langs allemaal fotografen, ja uhhh wat is dit?! Dus wij beetje rijden plonst haar pony in het water...Toen kregen wij ook de eer even op de foto te mogen.. Thanks!!
![]()
*oh ik ben die debiel op de haflinger, zo in gedachten omhoog trekken, me so smart..*
[ Afbeelding ]
Maysie schreef:Annalovertje schreef:
Gebeurde mij vorig jaar dus wel... Vriendin (chicalover) en ik reden langs allemaal fotografen, ja uhhh wat is dit?! Dus wij beetje rijden plonst haar pony in het water...Toen kregen wij ook de eer even op de foto te mogen.. Thanks!!
![]()
*oh ik ben die debiel op de haflinger, zo in gedachten omhoog trekken, me so smart..*
[ Afbeelding ]
Het was inderdaad behoorlijk hilarisch![]()
fietje2 schreef:super leuk dat ik er bij zit !!!
nou heb er zin.. in ik zal dylan alvast leren binnen de draden te blijven ipv over heen springen als hij gaan zin meer heeft om rondjes te rennen hahah