Nee hoor dat is niet erg, ik hou het forum ook niet echt bij. Dus die hoef je niet in de gaten te houden. Ik zal later wel een Weebly site aanmaken met alle informatie.
Had net ff gespiekt inderdaad. mabotje als je wil kijken onderin bij zoek naar even forum intypen kom je vanzelf linkje tegen
kwam t schema tegen met die een uur pauze er in voor de fotografen. kan me nog herinneren dat daar misschien iets aan veranderd werd omdat sommige fotografen het lang vonden? Word dat veranderd of blijft gewoon zo? Want als veranderd en pauze korter word moet ik ff regelen dat eerder naar huis kan van werk omdat middaggroep dan eerder begint voor mij
Nikkivdnberg
Geplaatst: 06-05-13 17:27
Ben vandaag bij de plas van caron met de hondjes geweest, vlakbij de vrachelse heide, erg jammer dat je er eigenlijk niet in mag was een mooie locatie geweest! Hier een paar fototjes
chriske
Geplaatst: 06-05-13 19:56
Ah kei leuke foto's!
Ik zal ook eens wat foto's plaatsen, ben veel aan het oefen geweest de laatste tijd dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden :
actie portret, helaas door het licht niet helemaal goed gevallen. twee black foto's
Chriske dankjewel Jij hebt ook leuke foto's! Ga binnenkort ook weer eens wat leuke foto's van mn paardje schieten en een blackfoto wil ik ook nog steeds, super gaaf!
Chriske netjes hoor Vind alleen de black foto waar de eigenaresse bij staat niet zo,aangezien je daar de grond ziet. Dan had ik m denk ik eerder afgesneden of bijgewerkt. Misschien een tip voor de volgende Maar verder ziet het er netjes uit