Mocht er iemand op mijn route zitten die geen vervoer heeft.. Ik kan evt met auto komen.. Of iemand moet me ergens op kunnen pikken, scheelt mij weer benzine!
Skessa_
Geplaatst: 15-04-13 18:04
Wel een brave hengst neem ik aan?
Niet om te zeuren, maar ik heb een merrie en Jetta klinkt mij ook merrie achtig. En ik heb iig geen zin in veulen ongelukjes
[***] kan in principe met elk ander paard. Wel een voorwaarde is dat het andere paard een goede rem moet hebben want die wil [***] wel eens verliezen als ie te enthousiast wordt
[***] ook, dan gaat zn kop tussen zn benen en ben ik m kwijt dusja
EllisL
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-13 18:34
@Skessa, de hengst die meegenomen wordt is goed te hanteren In middaggroep zitten behalve die van jou en de hengst nog 2 merries, maar zoek die die het makkelijkst is om als "combi" te vormen met die hengst. Je hebt dan de hele heide voor je duo en hoeft niet eens bij elkaar te rijden.
@Tamara, jij zit 's ochtends en jullie rijden gewoon met zn drieën
Nou dames, degene die gaan heel veel plezier. Hoor net dat ik niet meer mee mag. Erg leuk, zeker omdat ik er een dikbetaalde shoot voor heb laten lopen. Dus diegene die op mijn foto's rekende, sorrie, ik ben er dus niet.
Mocht er een fotograaf uitvallen dat kom ik daar ook zeker niet voor in de plaats.