trouwens, ik weet niet of mijn camera dat met meel aankan... aangezien ik niet zo'n snelle autofocus heb
dauphine
Geplaatst: 14-02-13 00:42
oh trouwens, als ik op de link naar de website van bagheera_206 klik, kom ik op de website van Gianti
Gianti
Geplaatst: 14-02-13 00:42
altijd leuk extra publiciteit
solarpleure
Geplaatst: 14-02-13 00:44
Donderdag is een mooie dag helaas te kort dag om mijn buur te vragen voor studentes visagie en/of kapper.
Het burlesque thema lijkt mij best leuk, hoewel daarvoor de make-up en kleding echt top moeten zijn, wil het goed overkomen. Dit thema is de enige waarvoor toemalige fotograaf en ik ooit wilde plannen hadden, maar nooit tot uiting hebben gebracht, haha.
sMieke
Geplaatst: 14-02-13 00:44
Bagheera_206 schreef:
En met de auto? Handig te parkeren of is trein handiger?
Je kunt op het transferium parkeren (weidonklaan) dan is het 5 à 10 min lopen. Kost 2eu voor hele dag.
ik zal dat corset achtig gevalletje eens op zoeken, even kijken of die er echt uitziet als in mijn gedachte
PureSylk
Geplaatst: 14-02-13 00:45
Bagheera_206 schreef:
PureSylk schreef:
Is nog geen 5 minuten lopen vanaf het station
Zit een parkeergarage om de hoek, en ik kan ook nog wel regelen dat je gratis bij mij op school kan staan. Of de school van ts mogelijkheden heeft om te parkeren weet ik niet, maar beide andere optie's zijn nog dichterbij dan de 5 min. van het station om te lopen Wat sMieke zegt kan ook nog
Laatst bijgewerkt door PureSylk op 14-02-13 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt
sMieke
Geplaatst: 14-02-13 00:45
Ohja de moeten we de make ups zelf regelen/aanbrengen? Want dan zoek ik even een visagist op haha
solarpleure
Geplaatst: 14-02-13 00:46
Bagheera_206 schreef:
Er is een vrij goedkope parkeergarage om de hoek. Gewoon de rechtbank aanhouden en dan diens parking. Die is niet duur en zit om de hoek, hoe parkeren nog dichterbij/goedkoper kan weet ik niet.
borrie01
Geplaatst: 14-02-13 00:47
wat worden de tijden ongeveer hoe doen we dat met eten enz
Haha jullie geven al de goede antwoorden Bij mij op school parkeren doen ze moeilijk over... vooral donderdagen omdat dan de deeltijdstudenten op school komen en het druk is. Het kan wel maar had de vorige keer al op mijn donder gekregen ghehe. Beter met de trein of de parkeergarage die al genoemd is
Ik dacht aan half 10 verzamelen. Ik zorg ervoor dat de studio ready for take-off is (ben er dan half 9 al). Tegenover mijn school zit de kantine waar je koffie en andere drankjes kan halen net als broodjes (alleen pinnen). Natuurlijk kan je ook zelf eten meenemen, lijkt me wel fijn om even een half uurtje pauze te nemen buiten te studio. Ik kan ook wel voor koekjes en snoep regelen haha En een kan met water plus bekers Limonade erbij.... hoppa.
Een schema ga ik maken als de modellen en ideeën op tafel liggen!
Vanuit amsterdam/utrecht naar den Bosch is prima te doen, waarschijnlijk enkel file in den Bosch zelf vanwege stoplichten, maar zal mee vallen. Terugweg ook geen file, aldus de chauffeur die dagelijkse ervaring heeft/had
PureSylk
Geplaatst: 14-02-13 01:02
Hmm, half 10 verzamelen is voor mij geen probleem. Maar moet wel van kwart over 10 tot kwart voor 12 op school zijn
Lipydo
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-13 01:03
sMieke: Als je gekozen wordt kunnen we je wellicht indelen voor de laatste series, maar even kijken hoe dat kan gaan werken
borrie01
Geplaatst: 14-02-13 01:04
Smieke dan kun jij toch als laatste model?
sMieke
Geplaatst: 14-02-13 01:04
Lipydo schreef:
sMieke: Als je gekozen wordt kunnen we je wellicht indelen voor de laatste series, maar even kijken hoe dat kan gaan werken
Ik bespreek morgen met mijn baas of ik eerder kan beginnen en vroeger weg kan of helemaal vrij kan krijgen.
Whooohoooooo zo blij!!!!! Super tof! Wat een leuke fotografen en modellen!!
Wij zullen met de trein komen, lekker vroeg opstaan dus, maar dat is absoluut geen probleem! Nog een vraagje.... is t een probleem als de hond van de reptielenman ook mee komt? Ze is een lieve mechelse herder van 4, een andermans vriendinnetje als je dr maar even kriebelt Mocht dit niet kunnen dan gaan wij even regelen dat ze oppas krijgt voor die dag.
Ben echt heel erg blij met deze kans!!! Heb er heeeuuul veel zin in!
Gianti
Geplaatst: 14-02-13 01:18
het corset achtig iets, krijg hem even niet goed op de foto
Sexy! Die van mij is kruising korset/bustier. Maak morgen wel even een foto van mijn (dans)jurken op een rij en korset/bustier
NoaSky
Geplaatst: 14-02-13 01:29
Ik heb net ff vlug wat in elkaar geflanst met foto's van mij, de shoot foto's dateren wel van juli 2011 die beugel is allang weer pleite haha. De recentere zijn van mijn bruiloft (juni 2012) en de meest recente zijn van mijn buik (net gemaakt).
Voor meer foto's kun je in mijn profiel kijken, hebben jullie in ieder geval een idee..Sorry voor de slechte kwaliteit foto's! Maar met beter kon ik zo snel niet komen op dit tijdstip, heb mn best gedaan..