Wat een mooie foto's zijn het geworden. Jammer dat de zon maar niet wilde gaan schijnen. Wel grappig om te zien, die kleine paarden karavaan door het bos. Vos was vandaag wel moe. Hij had zich toch aardig uitgesloofd in de paddock. Ik heb lekker rustig aan gedaan en vandaag maar in de wei gezet, en wat laten grazen aan de hand.
nobje
Geplaatst: 17-11-13 21:03
Wow wat een super foto.... Die kleur, nevel en mist geeft het iets super mystieks......
Ook weer een mooie serie Yvonne , het valt me op dat sommige foto's zo niet lijken op een Nederland's landschap. En met die mist hebben sommige foto's iets mystiek's ...
Haha, roosje vond het ook hartstikke leuk! En die kop van mij inderdaad.
Yvonne_V
Geplaatst: 19-11-13 22:58
ik ga binnenkort weer bezig met de foto's - de actiefoto's zijn dan aan de beurt In hoeverre deze gelukt zijn weet ik niet en ik betwijfel ook of er iets moois uitkomt i.v.m. sluitertijd/iso en scherpte
Op zulke momenten moet ik echt een lichtsterke lens aanschaffen XD
Mooie foto's Yvonne! Ik ben benieuwd naar mijn foto's. Hihi oh ja natuurlijk, irislove moest eerder weg dus daar zijn er eerst losgooi foto's gemaakt en daarna nog weer potret foto's van Dinera
Haha ik word echt chagrijning van mijn photoshop, hij doet vreemd wil niet meer bijsnijden en wil geen bestanden openen even kijken of ik hem kan fixen!
Alle lof voor je Yvonne, ik vind het al geweldig dat je toch foto's hebt gemaakt ondanks alle onvoorziene gebeurtenissen. (boswachter die uitgebreid voorbij komt, sinterklaas waardoor de brug openstaat met ons en trailer aan de verkeerde kant, mist, mist en nog eens veel mist.)
Volgende keer gaat die zon gewoon schijnen en lukt het allemaal wat beter.
Yvonne_V
Geplaatst: 20-11-13 22:27
haha dat zijn gewoon omstandigheden die kunnen gebeuren en bedoel op dat moment is het ff balen van de boswachter en dat dingen niet lopen zoals gedacht, maar dat doet het toch nooit maar dankje ^^
De volgende foto's zijn af, volgens mij van sabine link album: klik hier!
en nu dan echt verder met losgooi foto's o.a. van onze springshet
Yvonne_V
Geplaatst: 21-11-13 00:05
en alle losgooifoto's en rijfoto's van de ochtendgroep zijn klaar! Zie link album post hierboven!in dat album staan meer rijfoto's/losgooi foto's voor de ochtendgroep!